pop-up bij opstarten

Swany schreef op 21.02.2022 om 15:54 uur

Telkens als ik mijn pc opstart krijg ik rechts onder in het scherm een pop-up met de vraag of ik een update van Photostory de luxe met korting wil. Ik heb deze mogelijkheid al uitgeschakeld in het programma zelf maar krijg toch steeds deze pop -up te zien als ik de pc aanzet. erg hinderlijk

Reacties

Bol schreef op 21.02.2022 om 16:30 uur

@Swany

Hallo Swany,

Tijdens het installeren van Photostory hebt u waarschijnlijk ook de overbodige extra programma's meegeïnstalleerd.

Misschien dat dit voor u de oplossing is? ‎Als u deze niet gebruikt, verwijder dan Magix Connect, Magix Cloud Import

Dit doet u zo:

  • Ga naar: Alle instellingen / Apps
  • Zoek en verwijder dan: Magix Cloud Import en Magix Connect
  • Zet ook een vinkje bij News verbergen

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.02.2022, 16:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.02.2022 om 17:42 uur

@Swany

Beste Swany.

U zal er wel rekening mee moeten houden,is alles (reclame opties)verwijderd wordt U ook niet meer op de hoogte gehouden als 365 dagen update service verloopt om te verlengen, en krijgt U ook geen speciale aanbiedingen meer te zien.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.02.2022 om 18:00 uur

@Swany

Hallo Swany,

Ik heb vanaf 2017 Magix Cloud Import en Magix Connect al in de ban gedaan. Ik krijg nog steeds ca. 4 weken voor het verlopen van mijn updateservice datum een melding om deze te upgraden. Voor zover ik weet, staat deze reclame uitingen geheel los van de algemene reclame, die iedereen kan krijgen. Het verlopen van een updateservice is een persoonlijk aangelegenheid en via uw Magix Account verloopt.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.02.2022, 18:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Swany schreef op 21.02.2022 om 19:33 uur

Hartelijk dank voor de snelle reactie ik ga dit morgen uitproberen en het melden in dit forum.

Gr. Swany

Swany schreef op 22.02.2022 om 14:08 uur

Beste forumleden,

Ik heb de overbodige bestanden verwijderd zoals Bol voorstelde en het lijkt er op dat het werkt ik heb nu diverse keren de pc opgestart en de melding niet weer gezien.

Bedankt voor het meedenken en oplossen

 

vriendelijke groet Swany

 

Bol schreef op 22.02.2022 om 15:58 uur

@Swany

Hallo Swany,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u nu de vervelende meldingen rechtsonder niet meer te zien krijgt, nadat u Magix Cloud Import en Magix Connect hebt verwijderd. Succes met het maken van u slideshows.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.02.2022, 15:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-