Plugin

Julien_DP267 schreef op 10.08.2021 om 18:37 uur

Ik heb recent Video Deluxe Premium 2021 aangeschaft. Na installatie werkte het programma niet naar behoren. Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd en met succes een paar instellingen in het programma aangepast (hardwareversnelling uitgevinkt ). Mijn PC is nog uitgerust met een Nvideo Geforce GTX 650 kaart vandaar.. Bij de eerste installatie heb ik gebruik gemaakt van mijn waardebon code voor de plugin " New Blue Filters 5 Ultimate". Na de tweede installatie krijg ik de boodschap dat de waarde bon code al verzilverd is. Hoewel ik over een geldig serienummer beschik voor deze plugin krijg ik deze niet meer geïnstalleerd. Kent iemand dit probleem en zo ja is er een oplossing voor?

Reacties

Bol schreef op 10.08.2021 om 19:14 uur

@Julien_DP267

Hallo Julien,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

De waardebon met een G3-waardeboncode kan / hoeft u maar een keer te activeren. Bij een tweede keer krijgt u inderdaad de melding de waardebon al is verzilverd. Maar u kunt New Blue Filters 5 Ulimate altijd, na een herinstallatie, opnieuw installeren. Ga daarvoor naar: Effecten / Extra Effecten /  New Blue Filters 5 Ultimate en klik op download.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 10.08.2021, 19:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Julien_DP267 schreef op 10.08.2021 om 19:49 uur

Beste Rob,

Duidelijker kan uw uitleg niet zijn. Ik vind uw reactie fantastisch. Een dikke dankuwel. Ik gebruik Magix al 15 jaar en nu ben ik zinnens om het forum toch een beetje op te volgen. Wie weet kan ik ook mijn steentje bijdragen.

J.

Bol schreef op 10.08.2021 om 19:59 uur

@Julien_DP267

Hallo Julien,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van uw films.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-