plug in effecten werkt niet

johnjet schreef op 26.09.2012 om 20:11 uur

Hallo,

Heb vandaag mijn nieuwe MAGIX deluxe plus 2013 geïnstalleerd. Heb gelijk uit >effecten< de "veeg" geprobeerd naar de tijdlijn te slepen tussen twee foto's voor het maken van een "bewegende" lijn, maar krijg het schermpje: >Er is een fout opgetreden bij het laden van de plug in. Het effect kan niet worden weergegeven<.

Geen goed begin vind ik - weet iemand wat er fout is?

vr gr John

Reacties

bobbiaan schreef op 26.09.2012 om 22:48 uur

Beste John,

Heb je na het installeren het programma geregistreerd en geactiveerd? Hierna is er een bestand van10... Mb wat geinstalleerd wordt.

Mvg

Bobbiaan

johnjet schreef op 27.09.2012 om 13:41 uur

Hallo Bobbiaan,

Allereerst dank voor de snelle reactie.

Ik heb de MAGIX Video deluxe 2013 plus geïnstalleerd en via de gele >registratie< ook geregistreerd, waarna >bedankt voor registreren-schermpje< volgde. De bonus software idem idem. Voor het Catooh pakket heb ik geen bureaublad-snelkoppeling gezien. Ook de catooh-code hoefde ik kennelijk niet te gebruiken (ik heb alleen de "gratis"software uit hun site gedownload: is dát soms de fout?) Wél een e-mail van catooh ontvangen met een snelkoppeling om >account te activeren<. Toen ik dat deed kreeg ik hun Duitse site: ihr account wurde bereits aktiviert. Ik kan nergens vinden waar en hoe ik MAGIX 2013 moet activeren.

Wil je mij aub even verder helpen? vr gr en dank - John

Laatst gewijzigd door johnjet op 27.09.2012, 13:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

John - Sony HDR XR 160.

Core i7-870/2.93GHz 8 MBQPI DDR3 - 6GB Ram - 1TB 7200rpm SATAII - NVIDIA GeforcePCIE 2.0 GTS450 1GB - Windows 7 32 bit