plakken van sjablonen

henry-kobus schreef op 29.05.2021 om 14:00 uur

sinds ik de nieuwe versie van video de luxe premium heb, valt mij op dat het plakken van sjablonen niet meer achter de bewerkinglijn gebeurd maar ervoor. ergens vind ik dat best irritant. om 2 redenen. als eerste moet ik mij nu aan leren inplaats van een begin moment te zoeken ik nu naar een eind moment moet. en wanneer geplakt moet ik de momentlijn terug zetten om te kijken of die op de gewenste plek staat. dus waarom worden de sjablonen nu ineens voor de moment lijn gezet inplaats van er achter wat veel fijner werkt.

Reacties

mi-bo schreef op 29.05.2021 om 15:41 uur

@henry-kobus

Beste Henry.

Over welke versie van MAGIX Vdl schrijft U,deze vraag om een correct antwoord te kunnen krijgen vanMAGIX lezers/gebruikers omdat Uw laatste oproep over MAGIX vdl 2018 ging.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

henry-kobus schreef op 29.05.2021 om 17:07 uur

@henry-kobus

Beste Henry.

Over welke versie van MAGIX Vdl schrijft U,deze vraag om een correct antwoord te kunnen krijgen vanMAGIX lezers/gebruikers omdat Uw laatste oproep over MAGIX vdl 2018 ging.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

het betreft Magix video de luxe 2021 premium

mi-bo schreef op 29.05.2021 om 17:21 uur

@henry-kobus

Beste Henry.

Dank voor Uw Feedback.

Over wat voor sjablonen heeft U het.

Het is toch logisch dat iets geplaatst wordt na waar de afspeel cursor staat,

Werkt U via tijdlijnmodus,of storybord modus

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

henry-kobus schreef op 29.05.2021 om 17:40 uur

@henry-kobus

Beste Henry.

Dank voor Uw Feedback.

Over wat voor sjablonen heeft U het.

Het is toch logisch dat iets geplaatst wordt na waar de afspeel cursor staat,

Werkt U via tijdlijnmodus,of storybord modus

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

ik maak voor mijn werk als buschauffeur route films voor mijn collegas. daarbij plaats ik in de film een tekst sjabloon. met de naam van halte en andere info wat voor de buschauffeur belangrijk is. ik maak dus gebruik van steeds een dezelfde tekstsjabloon. die netjes oppopt. en weer weg gaat met een dan wel steeds een aangepaste tekst erin.ik werk in een tijdlijn modus zodat ik de gehele film lijn kan overzien. dat deed ik ook in voorgande versies. waar het altijd goed werkte. nu met de nieuwe versie die ik sinds kort gekocht heb werkt het dus ineens anders.

als u mijn naam op youtube opzoekt. dan kan je defilmpjes zien die ik maak en kan je ook zien wat voor tekst sjabloon ik gebruik.

mi-bo schreef op 29.05.2021 om 18:05 uur

@henry-kobus

Beste Henry.

Dank voor uw uitgebreide Feedback.

Ja, buschauffeur is een mooi beroep,zelf ben ik dit ook 25 jaar geweest,ben begonnen met een schakelbak,toen semi automaat, en daarna een vol automatisch versnelling bak,ik heb mij wel eens betrapt als ik moe was dat ik probeerde om in z'n vrij tezetten terwijl dat niet hoefde,(alle veranderingen hebben z'n voordeel en nadeel).

Dit zal U nu ook ondervinden met MAGIX vdl 2021, "oefenen baart kunst " .

Er zijn veel filmpjes te vinden op MAGIX- YT ,en in mijn map:

mi-bo.magix.net/album/

kleine promo's hoe o.a te werken met MAGIX vdl.

Veel montage plezier met het mooie nieuwe MAGIX vdl pakket.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bushflyer schreef op 29.05.2021 om 20:40 uur

@henry-kobus

Al eens geprobeerd om de afspeelmarker neer te zetten op de plaats waar het begin van het tekstsjabloon moet komen en dan het tekstsjabloon vanuit de mediapool naar dit punt toe te slepen i.p.v. de importknop te gebruiken? Je kunt het tekstsjabloon dan aan de rechterkant aan de afspeelmarker vastplakken, dus achter de afspeelmarker en niet ervoor (wat nu jouw probleem is als ik het goed begrepen heb).
Zo doe ik het eigenlijk altijd bij het invoegen van tekstsjablonen en andere objecten, ik gebruik de importknop zelden of nooit.
Ik heb één van je filmpjes op YT bekeken. Mooi tekstsjabloon 👍

Gr., Jaap

Bol schreef op 30.05.2021 om 00:14 uur

@henry-kobus

Hallo Henry,

U kunt een willekeurig titelsjabloon, met behulp van een ingedrukte linkermuisknop, vanuit de mediapool naar de tijdlijn slepen. U kunt al slepend over de tijdlijn de titelsjabloon, dan onder uw filmfragment zetten. zie filmpje.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-