Reacties

mi-bo schreef op 07.09.2022 om 11:25 uur

@wp.hiestand

Misschien was toen de oplossing, MVDL opgestart dat de Y toets indrukken,apparaatoptiies,hardwareversnelling, nu staat bij import grafischekaart, verander dit eens in Cpu of Microsoft Word Device.

En anders als u een Nvidia kaart heeft een update doen via Nvidia.com alls dit mogelijk is

Sc6

Michael

Bol schreef op 07.09.2022 om 11:45 uur

@wp.hiestand

Hallo WP.hiestand,

Hier een aanvulling op het bovenstaand antwoord. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid-in-video-deluxe-2022-video-pro-x--1282487/

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wp.hiestand schreef op 08.09.2022 om 08:03 uur

Rob en Michael, jullie hebben mij 2 jaar geleden ook goed geholpen, helaas is het nu nog niet gelukt.

Ik heb Cpu bij alle 3 ingevuld maar nog geen beeld. Ik ben tot maandag weg maar tot zover bedankt.

 

Bol schreef op 09.09.2022 om 00:41 uur

@wp.hiestand

Hallo Pieter,

Om een antwoord te kunnen geven op uw probleem, kunt u aangeven wat uw PC configuratie is.

  • welke Windows besturingssysteem
  • welke Processor
  • hoeveel RAM geheugen
  • welke grafische kaart

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 09.09.2022, 09:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wp.hiestand schreef op 12.09.2022 om 10:12 uur

De gegevens van mijn computer: Intel Core i7 4770 cpu, 16 GB RAM geheugen,

64 Bits, draait op Windows 10 Pro, op schijf 930 GB beschikbaar.

Grafische kaart is NVIDEA GEFORCE GXT 770.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groet Pieter

Bol schreef op 12.09.2022 om 11:19 uur

@wp.hiestand

Beste Pieter,

Hebt u de laatste NVIDIA videodrivers versie 473.81 releasedatum 02-08-2022 voor u videokaart al geïnstalleerd? Zo niet ga naar: NVIDIA.COM.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.09.2022, 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wp.hiestand schreef op 13.09.2022 om 08:54 uur

De laatste NIVIDEA videodrivers versie 473.81 releasedatum 02-08-2022 zijn geïnstalleerd.

Maar geen Beeld.

Groet Pieter

Bol schreef op 13.09.2022 om 11:22 uur

@wp.hiestand

Hallo Pieter,

Hiervandaan kan ik het niet bepalen, waarom u geen Beeld hebt. Maar misschien kan uw probleem ook veroorzaakt worden, doordat bij u de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 niet is geïnstalleerd.

Mijn advies is, download en installeer de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

 

Bij het installeren van een nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw PC laten staan, zodat oudere programma's deze versies nog kunnen gebruiken. als dat nodig is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wp.hiestand schreef op 13.09.2022 om 13:27 uur

Hallo Rob,

De laatste versie van Microsoft Visual C++ 2015-2022 was niet geïnstalleerd, dat is gebeurd, maar helaas ook dat is niet wat mijn beeld in de video zwart houdt.

Het zal toch een keer lukken, Groet Pieter

mi-bo schreef op 13.09.2022 om 13:31 uur

@wp.hiestand

Alles een beetje gevolgt, vermoedelijk zal de Nvidia Geforce GTX 770 het probleem zijn.

Tot MVDL2020 is het goed gegaan, en MVDL2023 zal te zwaar zijn.

Sterkte

Michael

Bol schreef op 13.09.2022 om 13:40 uur

@wp.hiestand

Hallo Pieter,

Hebt u uw PC / Laptop opnieuw opgestart? Voor zover ik het hiervandaan kan bepalen, hebt u VDL 2021 geüpgraded naar VDL 2023? Als het wel werkte onder VDL 2021 dan zou u mogen verwachten, dat dit nu ook het geval is. Misschien, dat u bij de hardware versnelling alle drie de opties op de CPU moet zetten.

Zie nog eens: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid-in-video-deluxe-2022-video-pro-x--1282487/

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.09.2022 om 13:42 uur

@wp.hiestand

Toch nog een andere vraag.

Geen beeld, wat voor bestanden zijn dat.

Is het avi, mp-2, mpeg-4, 4k, 8k

Al gekeken of 720x576 of 1440x1080 wel werkt.

Gr

Michael

Bol schreef op 13.09.2022 om 13:52 uur

@wp.hiestand

Hallo Pieter,

Als u in de vorige Video Deluxe 2021 al uw filmfragmenten kon afspelen, dan zal dat zeker nu ook weer in Video Deluxe 2023 moeten kunnen.

Hebt u al eens overwogen om VDL2023 opnieuw te installeren, want er kan tijdens het upgraden iets fout zijn gegaan. Zie: Video deluxe opnieuw installeren

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2022, 13:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wp.hiestand schreef op 13.09.2022 om 14:43 uur

Hallo Rob en Michael,

Hij doet het, ik heb alles verwijderd volgens de lijst en opnieuw geïnstalleerd, gelijk de hardware versneller bij alle drie op CPU gezet en daar was beeld.

Wat ben ik blij met jullie, nogmaals mijn dank en ik kan weer met een nieuw programma aan de slag.

Groet en dank, Pieter

 

Bol schreef op 13.09.2022 om 14:51 uur

@wp.hiestand

Hallo Pieter,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, nadat u VDL 2023 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt en daarna bij de hardwareversnelling alle drie de opties op de CPU hebt gezet weer beeld en geluid hebt.

Succes, maar vooral heel veel plezier met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.09.2022 om 14:56 uur

@wp.hiestand

Positief bericht dat na het zoeken van de speld in een hooiberg, het probleem is opgelost, en dat het mooie MAGIX product MVDL 2023 nu werkt.

Veel montage plezier.

Gr

Michael