Piet Franssen

piet.franssen schreef op 11.07.2021 om 14:40 uur

Ik gebruik Magix Photostory Premium VR. Als ik bij het afspelen op de laptop de functie van het gehele scherm gebruik, dan hapert (een hik en dan weer verder) de weergave bij de move-effecten (zoals in- c.q. uitzoomen). Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem is hiermee niet opgelost. Wat kan ik hieraan doen?

Reacties

mi-bo schreef op 11.07.2021 om 15:20 uur

@piet.franssen

Beste Piet,

MFS Vr Prem wordt al een jaar niet meer ondersteund, laatste download update was

Maar misschien is dit een optie, Y toets dan, beeld , vinkje zetten bij

"Windows AERO uitschakelen voor een meer vloeiende"

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.07.2021 om 15:33 uur

@piet.franssen

Hallo Piet,

Welkom op het voor en door Magix gebruikers.

Magix Photostory Premium VR (2019) wordt, voor zover ik het weet, vanaf 2020 niet meer uitgebracht en ondersteund door Magix.

Als u Photostory Premium VR opnieuw hebt geïnstalleerd, dan installeert u de standaard versie, zonder de toen verkregen updates. Maar u zou natuurlijk via Hulp / online actualiseren kunnen kijken of er nog een update gedaan kan worden. Mijn versienummer is:

Maar wat u zo kunnen proberen is het volgende. Tijdens herinstallatie wordt het Foto_prm.ini bestand niet overschreven. Dit bestand kan corrupt zijn geworden.

Mijn advies, verwijder dit INI-bestand. Wanneer u deze verwijdert, dan worden alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden, incl. uw persoonlijke instellingen. Tevens worden ook bepaalde foute configuratie instelling gerepareerd. Als u Photostory VR opnieuw opstart, wordt dit Foto_prm.ini bestand automatisch weer aangemaakt. Zie afbeelding hoe u dit INI bestand kan verwijderen.

Keep it Safe

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.07.2021, 15:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-