Reacties

mi-bo schreef op 25.11.2019 om 16:43 uur

@2903et

Beste,

als ik het goed heb gelezen heeft U verschillende hoofdstukken gemaakt.

als het er zo uit ziet is het niet( 4 hoofdstukken ) mogelijk, haalt U alle vinkjes weg dan is het 1 project( hoofdstuk ) geworden en kan het wel.

maar let wel dan wordt het ook in 1 keer afgespeeld en kan niet met afstandbediening naar het volgende hoofdstuk worden gezapt.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

2903et schreef op 25.11.2019 om 18:55 uur

Net geprobeerd en inderdaad maar hoe kan ik alle hoofdstukken weer verwijderen zodat het weer 1 film wordt?

Ik wil er zoals ik altijd gedaan heb, muziek bij zetten en dan de gehele film in1 x bekijken en beluisteren.

 

mi-bo schreef op 25.11.2019 om 20:41 uur

@2903et

Beste,

Als U alle vinkjes weg haalt zoals ik heb laten( om 16.43 uur hier staan wel de vinkjes ) zien U kunt aan de rechterzijde weer naar fotostory gaan. en staat er 1 project op de tijdlijn, ga naar bestand opslaan in, zet dit een evt aangemaakt map, dan wordt er een MPH van gemaakt, zoek dit op en zet het op de tijdlijn, dan kan er muziek onder gezet worden, en als er dan een dvd of usb van gemaakt wordt is het in 1 keer af te spelen met muziek.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

2903et schreef op 26.11.2019 om 09:12 uur

Ik heb alle vinkjes weggehaald op 1 na, dan ga ik in de rechter bovenhoek terug naar Photostory en dan heb ik nog steeds alle projecten ipv 1.

Of iets komt niet duidelijk over waardoor ik een handeling niet goed doe of er mankeert iets aan het programma (wat ik betwijfel)

Sorry maar nog geen sc6 :(

 

 

mi-bo schreef op 26.11.2019 om 10:20 uur

@2903et

Beste ,

Dank voor Uw feedback.

Het project staat op de tijdlijn.

Ga naar bestand, exporteren, video als magix video dan word er een mpeg bestand van gemaakt .

Zoek dit bestand op,Sleep dit bestand weer naar de tijdlijn dan is het een geheel geworden plaats er dan muziek onder en kan het als een project worden gebrand of op USB stick gezet worden

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

2903et schreef op 26.11.2019 om 21:08 uur

Beste Michael,

Wanneer ik het opsla als magix video dan wordt het in MXV opgeslagen en niet ik MPEG.

Wanneer ik het project opsla als MPEG-video lukt het ook niet wat ik wil.

Het komt er hier op neer dat ik heb ook teksten bij foto's gezet en nog wat effecten.

Die krijg ik met beide opgeslagen bestanden niet terug.

De film is nu in 9 slideshows verdeeld, is het dan niet mogelijk om die 9 slideshow tot 1 grote slideshow te maken zonder dat ik alle effecten en teksten kwijt ben?

Ik hoop dat je mij kunt helpen anders zal ik alles opnieuw moeten doen.

 

Vriendelijke groet,

Henk van den Bergh

 

mi-bo schreef op 26.11.2019 om 21:31 uur

@2903et

Beste Henk.

Als u via bestand :video als magix video exporteer wordt het geheel gecomprimeerd dan staat alles in 1 project (dit was toch de bedoeling)(hier kan niets in worden veranderd )dit weer op de tijdlijn wordt gezet kunt U er muziek onder zetten (dit is toch de bedoeling ) dan kan er een dvd gebrand worden of geëxporteerd op een externe schijf.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 26.11.2019 om 22:40 uur

Hallo Henk,

U heeft via de assistent één project in 9 slideshows opgedeeld. Op de tijdlijn ziet u nu 9 afzonderlijke slideshows staan.

Onderstaande afbeelding heb ik via de assistent in een project van 4 (lees: 9) slideshows opgedeeld.

Nu wilt u wilt, als ik u goed heb gelezen, dit als één slideshow maken om daarna onder de gehele slideshow muziek zetten die over de 9 slideshows afgespeeld kan worden. Klopt dit?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.11.2019 om 23:25 uur

Hallo Henk,

Ik ben ervan uitgegaan, dat het bovenstaande klopt. Doe dan het volgende:

  1. laad je slideshow
  2. klik met de rechtermuisknop op de slideshow
  3. kies slideshowbestand exporteren
  4. sla dit MVM bestand op in een apart aangemaakte map
  5. herhaal de stappen vanaf punt 2 t/m 5 voor al de 9 slideshows
  6. sluit Photostory af en start Photostory als leegproject
  7. klik met de rechtermuisknop op het tabblad Slideshow
  8. klik op Slideshow toevoegen....
  9. klik op het mapje rechtsonder en ga naar de map waar de exporteerde MVM bestanden (slideshows) staan
  10. activeer het eerste bestand en klik op Openen
  11. klik op Ok en dan nog eens op Ok
  12. herhaal de stappen vanaf punt 8 t/m 15 totdat alle 9 MVM bestanden zijn toegevoegd
  13. nu staan alle 9 bestanden op dezelfde tijdlijn
  14. u kunt onder de 9 bestanden (slideshows) muziek in een stuk plaatsen en afspelen
  15. slaat uw projectbestand onder een andere naam op.

Nu zijn de 9 slideshows tot één slideshow samengevoegd. U kunt deze nu exporteren als één bestand of branden op een DVD

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.11.2019, 09:31, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

2903et schreef op 27.11.2019 om 09:44 uur

Beste Rob,

GELUKT!!!!

Bedankt allen voor jullie snelle reactie's.

 

Groet,

Henk

mi-bo schreef op 27.11.2019 om 10:00 uur

@2903et

Beste Henk.

Dit is een goed bericht, dat Uw probleem is opgelost en dat U Uw reactie heeft aangegeven als oplossing.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael