Als U alle vinkjes weg haalt zoals ik heb laten( om 16.43 uur hier staan wel de vinkjes ) zien U kunt aan de rechterzijde weer naar fotostory gaan. en staat er 1 project op de tijdlijn, ga naar bestand opslaan in, zet dit een evt aangemaakt map, dan wordt er een MPH van gemaakt, zoek dit op en zet het op de tijdlijn, dan kan er muziek onder gezet worden, en als er dan een dvd of usb van gemaakt wordt is het in 1 keer af te spelen met muziek.
Ga naar bestand, exporteren, video als magix video dan word er een mpeg bestand van gemaakt .
Zoek dit bestand op,Sleep dit bestand weer naar de tijdlijn dan is het een geheel geworden plaats er dan muziek onder en kan het als een project worden gebrand of op USB stick gezet worden
Wanneer ik het opsla als magix video dan wordt het in MXV opgeslagen en niet ik MPEG.
Wanneer ik het project opsla als MPEG-video lukt het ook niet wat ik wil.
Het komt er hier op neer dat ik heb ook teksten bij foto's gezet en nog wat effecten.
Die krijg ik met beide opgeslagen bestanden niet terug.
De film is nu in 9 slideshows verdeeld, is het dan niet mogelijk om die 9 slideshow tot 1 grote slideshow te maken zonder dat ik alle effecten en teksten kwijt ben?
Ik hoop dat je mij kunt helpen anders zal ik alles opnieuw moeten doen.
Als u via bestand :video als magix video exporteer wordt het geheel gecomprimeerd dan staat alles in 1 project (dit was toch de bedoeling)(hier kan niets in worden veranderd )dit weer op de tijdlijn wordt gezet kunt U er muziek onder zetten (dit is toch de bedoeling ) dan kan er een dvd gebrand worden of geëxporteerd op een externe schijf.
U heeft via de assistent één project in 9 slideshows opgedeeld. Op de tijdlijn ziet u nu 9 afzonderlijke slideshows staan.
Onderstaande afbeelding heb ik via de assistent in een project van 4 (lees: 9) slideshows opgedeeld.
Nu wilt u wilt, als ik u goed heb gelezen, dit als één slideshow maken om daarna onder de gehele slideshow muziek zetten die over de 9 slideshows afgespeeld kan worden. Klopt dit?