photostory deluxe 2018, na herinstallatie geen uitgebreide effecten.

rob-eerland schreef op 08.01.2018 om 17:27 uur

Nadat ik tegen wat problemen aanliep heb ik de Photostory deluxe 2018 opnieuw op mijn laptop gezet. nu werkt deze verder prima echter mis ik een aantal effecten (overgangen, collages etc.)

Ik heb geen idee hoe ik deze weer terug kan krijgen... iemand een suggestie?

bedankt !!! mvg, Rob

Reacties

mi-bo schreef op 08.01.2018 om 18:19 uur

Rob,

kijk eerst even naar deze link,

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-werkt-de-vernieuwde-magix-fotostory-deluxe-2018--1201090/

Dan als het programma geopend is ga naar hulp en dan gratis download, is dit gebeurt ook online actualiseren.

wat nieuw is in MAGIX Fotostory Deluxe 2018

dit kan pas bewerkt worden als er een ( bv ) foto geactiveerd op de tijdlijn staat

Groeten

Michael

rob-eerland schreef op 08.01.2018 om 18:46 uur

Hi Michael, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb online geactualiseerd en gratis downloads gedaan maar het programma kan blijkbaar de benodigde bestanden niet terugvinden. Ik vermoed dat het te maken heeft met de “paden” waarmee het programma werkt en welke ik bij de vorige installatie heb aangepast. Het is ook een rommeltje in de magix “boomstructuren”.

mi-bo schreef op 08.01.2018 om 20:44 uur

Rob,

probeer de optie Programma - instellingen terug zetten naar standaardwaarden

dit is te vinden via bestand dan instellingen.

Groeten

Michael

Bol schreef op 08.01.2018 om 22:33 uur

Hallo Rob,

Als Photostory 2018 goed is geïnstalleerd, geactualiseerd en ook de gratis download zijn geïnstalleerd, klik dan eens op de driehoek/rondje. Hier staan, als het goed is, alle overgangen, collages etc.

De overgangen, collages etc. staan als het goed is in: C:\ProgramData\MAGIX\Photostory Deluxe\2018\VideoEffects

ProgrammData is een verborgenmap

of

Gratis download

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 08.01.2018, 22:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

rob-eerland schreef op 08.01.2018 om 22:55 uur

Beste heren, bedankt! Ik ga dit morgen even proberen! Ik heb een flinke fotoreportage voor photostory dus hoop dat het allemaal weer als vanouds te krijgen is.. mvg, Rob

rob-eerland schreef op 09.01.2018 om 09:39 uur

Goedemorgen, Ik heb zojuist jullie tips toegepast en het werkt weer bijna als tevoren ! bedankt ! het enige waar ik nog niet achter ben gekomen is hoe ik het Hitfilm color explosion & FX new blue pack weer aan de opnieuw geinstalleerde photostory kan koppelen? ik zie beide mapjes netjes bij C/programfiles staan (deze heb ik niet verwijderd.

mi-bo schreef op 09.01.2018 om 12:04 uur

Rob,

Heel fijn, dat het probleem is opgelost, en U verder kan met Uw mooie hobby monteren met MAGIX PhotoStory Deluxe 2018

misschien toevallig pas een grote download update van Windows 10 geïnstalleerd, dit zou mogelijk het probleem kunnen zijn dat het er 2 keer opstaat.

U heeft bij aankoop pakket voor Hitfilm & FX NewBlue Pack een serienummer + download link gekregen.

Dit is opnieuw te installeren.

Een is normaal te benaderen, de ander is niet actief en die kan verwijderd worden.

Groeten

Michael

Bol schreef op 09.01.2018 om 12:58 uur

Hallo Rob,

Wanneer je Hitfilm color explosion & FX new blue pack heeft geïnstalleerd en deze niet terug kan vinden, klik dan eens op scannen. Sluit Photostory 2018 af en start het opnieuw op. zie afbeelding

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 09.01.2018, 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-