Photostory Deluxe

Koen-Traen schreef op 06.03.2020 om 13:54 uur

Beste, ik kocht in jan 2018 photostory deluxe aan. Wij zijn daar heel tevreden over en maken er veel gebruik van.

Wij hebben nu een nieuwe laptop en willen dit programma nu op dit nieuw toestel zetten. Daar loopt het fout.

Er wordt een mailadres en wachtwoord gevraagd. Hier wordt er telkens gezegd dat het fout is. We kunnen nochtans wel inloggen op de website en zien dat product ook als geregistreerd staan.

We hebben al vanalles geprobeerd, nagelezen en gezocht, maar vinden geen oplossing.

Gezien ik ook nergens een telefoonnr vind om via de telefoon even bijstand te krijgen, post ik mijn probleem maar hier.

Ik zou dringend mijn programma moeten kunnen gebruiken nalv een huwelijk...

Graag dringend uw reactie.

mvg.

Reacties

mi-bo schreef op 06.03.2020 om 14:53 uur

Beste.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Als u naar magix.com gaat rechts op mannetje klikken (icoon) hier inloggen mijn producten,hier kunt U ook het geregistreerd product van MFS vinden.

Vandaar uit kunt U op de nieuw laptop het mooie programma opnieuw installeren, is er een overschrijding van meer dan 2 machines kan via uncheck de nirt meer gebruikte machine worden ge-deinstalleerd.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 06.03.2020 om 14:58 uur

Hallo Koen,

Om te beginnen, dit is een forum voor een door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

U moet zich aanmelden met het emailadres, die u gebruikte tijdens de aankoop van Photostory Deluxe 2018. zie uw aankoopmail.

Ga eens naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en ga dan naar: Mijn Account / mijn producten. Staat hier Photostory Deluxe?

Als hier niets staat, dan hebt u bij het eerder installeren een ander email-adres gebruikt.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.03.2020, 15:04, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Koen-Traen schreef op 06.03.2020 om 21:51 uur

Dag Rob,

Dit staat er allemaal. Als ik dan op installatie druk vraagt hij opnieuw login en paswoord en dit herkent hij niet. Ook al heb ik mijn login en wachtwoord gebruikt die ik heb Aangemaakt. Dus ik kan mij perfect inloggen op Magix en ik vind alles terug maar kan het niet installeren. Want hij herkent mijn login en pas niet tijdens de installatie

Bol schreef op 06.03.2020 om 22:18 uur

Hallo Koen,

Ik heb het vermoeden, dat u het installatie programma niet correct download.

Dit doet u zo:

  1. Ga eens naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)
  2. Ga naar: Mijn Account / mijn producten en klik op het installatieprogramma programma
  3. nu moet u dit scherm krijgen
  4. Zet een vinkje bij "Ik ben geen robot" en klik op Download starten
  5. Nu wordt: photostory2018deluxe_dlm.exe opgeslagen in C\ gebruikers\ uw gebruikersnaam\Downloads
  6. Klik op:  photostory2018deluxe_dlm.exe
  7. nu wordt Photostory 2018 geïnstalleerd
  8. pas als installatie klaar is, wordt u gevraagd op het emailadres en serienummer
  9. als dit allemaal goed is gegaan, wordt Photostory 2018 opgestart

Succes,

Rob

PS. Photostory heeft 3 licenties

Laatst gewijzigd door Bol op 06.03.2020, 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-