Photostory de Luxe: Hoe kan ik de decoratie aanvullen van uit oudere versies

frankteems schreef op 24.11.2016 om 15:02 uur

Hallo

Sinds kort ben ik in bezit van Photostory de Luxe. Ook heb ik nog eerdere versies "Foto's op DVD" en "Foto's op CD & DVD 9 de luxe". Binnen laatst genoemden zitten heel aardige decoraties en fun mogelijkheden die niet (meer) voor komen in de nieuwste versie binnen de optie "decoratie".

Ik zou ze wel graag willen gebruiken binnen de slideshow(s)

Mijn vraag is dan ook of ik die uit de oude versie(s) er bij kan zetten en zo ja: uit welke mappen, naar welke mappen?

Groetjes

Frank

Reacties

RiViS schreef op 24.11.2016 om 16:12 uur

Hallo Frank,

Welkom op magix.info.

De decoraties zitten in de volgende map(pen): C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory2017DeLuxe\Overlay\....  en dan verder onderverdeeld in \Fun, etc

In de oudere versies zitten ze op de zelfde manier in die mappen, dus via \ProgramData\MAGIX\  etc

Probeer er eerst eentje te copiëren naar je nieuwe programma om te kijken of het werkt.

groet,

Rijk

frankteems schreef op 25.11.2016 om 14:29 uur

Rijk, bedankt.

Met jou info heb je mij goed op weg geholpen. Ik vond de mappen inderdaad op C:\programData\Magix.

Daar na echter: \PhotostoryDeLuxe\2017\OverlayFX. Daar dan de mappen Fun enz. In iedere map weer een map met files en een apparte map "Icons".

Ik ga er mee verder. Bedankt

RiViS schreef op 25.11.2016 om 14:51 uur

n. Ik vond de mappen inderdaad op C:\programData\Magix.

Daar na echter: \PhotostoryDeLuxe\2017\OverlayFX. Daar dan de mappen Fun enz. In iedere map weer een map met files en een apparte map "Icons".

je hebt gelijk! ik had het niet goed overgenomen, gelukkig heb je het zelf gevonden, sorry voor mijn slordigheid.

groet,

Rijk

frankteems schreef op 01.12.2016 om 11:41 uur

n. Ik vond de mappen inderdaad op C:\programData\Magix.

je hebt gelijk! ik had het niet goed overgenomen, gelukkig heb je het zelf gevonden, sorry voor mijn slordigheid.

groet,

Rijk

Rijk

Ik heb het geprobeerd. Op diverse manieren.

Ondanks dat ik de mappen binnen Magix er bij kopieer (natuurlijk bij de andere genoemde mappen), zie ik ze niet terug. Wanneer ik rechtstreeks in de bestaande map files weg wil zetten, vbraagt hij de bestaande files te mogen overschrijven. Dat is ook niet de bedoeling. Naamsverandering werkt ook niet. We moeten er maar mee leven, denk ik.

Gr.Frank