Photostory 2023 loopt om de haverklap vast!

Willem-Runhart schreef op 14.09.2023 om 16:52 uur

Hoi, mijn programma photostory de luxe 2023 gekocht om een foto dvd te maken voor mijn dochter haar bruiloft. Loppt steeds vast ,heb 10 keer alles gedaan wat als oplossing werd gegeven. Ini verwijderd vaak opnieuw geinstaleerd ,en hij blijft vastlopen,ik weet het niet meer.

Apparaatnaam    WILLEM
Processor    Intel(R) Core(TM) i5-10500 CPU @ 3.10GHz   3.10 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen    16,0 GB
Type systeem    64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken    Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm onder WINDOWS 11,alvast bedankt Willem.

Reacties

Bol schreef op 15.09.2023 om 11:50 uur

@Willem-Runhart

Hallo Willem,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

Hiervandaan kan ik het niet beoordelen waarom Photostory Deluxe 2023 bij u om de haverklap vastloopt. U schrijft, dat u Photostory meerdere malen opnieuw hebt geïnstalleerd. Hebt u dit gedaan zoals Magix Support zelf aanbeveelt? Zie: Opnieuw installeren van Photostory Deluxe (magix.info).

Kijk eens of de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022 op uw computer geïnstalleerd staat? De de laatste versie kunt u hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Wat u ook zou kunnen doen is om de Cache map te verwijderen. Bij het opnieuw opstarten van Photostory wordt deze automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-Runhart schreef op 17.09.2023 om 16:03 uur

Hallo, het lijkt alsof het programma nu goed draait.Ik heb inderdaad weer alles verwijderd en ook het cachegeheugen .En ik werk nu er al mee de hele middag ,en nog niet een keer vast gelopen. Super dank u wel . Groet Willem. Ik ven ontzettend blij.

Bol schreef op 17.09.2023 om 16:14 uur

@Willem-Runhart

Hallo Willem,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het maken van een slideshows.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-