PhotodeLuxe 2023

Nelleke schreef op 01.07.2023 om 16:16 uur

Ik ben bezig met een fotoshow te maken welke ik op een DVD ga zetten. Verschillende gemaakt en ging altijd goed.

Nu ben ik aan het controleren of het voorbeeld goed is en dan krijg ik problemen. Muziek doet het band loop gaat even goed en dan komt de opgeslagen foto niet te voorschijn maar zwart beeld. Wat doe ik fout? Wie kan mij a.u.b. helpen. Kan ik ergens een gebruiksaanwijzing vinden, denk alleen dat dan het probleem niet is opgelost. ik zal wel iets verkeerd doen.

Reacties

Bol schreef op 01.07.2023 om 16:46 uur

@Nelleke

Hallo Nelleke,

Vraagje, krijg u het zwarte beeld bij het afspelen van uw slideshow vanaf uw gebrande DVD of als u deze afspeelt op de tijdlijn / storyboard van Photostory 2023

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nelleke schreef op 01.07.2023 om 17:28 uur

ik krijg het als ik afspeel in de tijdlijn. Ik controleer altijd alles eerst voor ik ga branden

Bol schreef op 01.07.2023 om 23:23 uur

@Nelleke

Hallo Nelleke,

Waarschijnlijk kan uw videokaart de hardwareversnelling niet meer aan. Zet de Videomodus eens op CPU of Microsoft WARP device. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma (sneltoets Y)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nelleke schreef op 03.07.2023 om 13:15 uur

Alles verwijderd en ik ben helemaal opnieuw begonnen en hoop dat het nu goed gaat.

Als het dan weer niet lukt laat ik het weten.

Bol schreef op 03.07.2023 om 16:20 uur

@Nelleke

Hallo Nelleke,

U schrijft, dat u opnieuw begonnen bent met het samenstellen van uw project zonder dat u de videomodus op CPU of Microsoft WARP device gezet heeft? Klopt dit? Als u nu uw opnieuw samengestelde project afspeelt op de tijdlijn van Photostory hebt u dan geen last meer van een zwarte beeld.

Ik verneem het wel van u,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-