PDF invoegen

henkj.-schouten schreef op 27.02.2019 om 02:16 uur

Hallo,

Ik wil graag op de website van de Rotterdamse Artiesten club een pdf file plaatsen. Het betreft een 20 pagina tellend magazine van de club. Het zou er net zo uit moeten zien als een catalogus van een website. Is dat mogelijk en zo ja hoe zou ik dat moeten doen? Ik heb het nergens kunnen vinden in de tutorials of elders op internet. Groeten, Henk.

Webdesigner Premium 15, Windows 10 Pro, Dell E 6520 i7, 2,7 Ghz 4GB

Reacties

mi-bo schreef op 27.02.2019 om 10:30 uur

@henkj.-schouten

Beste Henk,

zover mijn kennis gaat is dit niet mogelijk met MWD, als U WordPress gebruikt wel.

Mvg

Michael

henkj.-schouten schreef op 27.02.2019 om 22:15 uur

Hi Michael,

Dank voor je antwoord. MDW en Wordpress kan je die door elkaar gebruiken of moet je Wordpress apart kopen om daar mee te werken en is dat compatibel met MDW?

Grtz. Henk

BeRo schreef op 27.02.2019 om 23:27 uur

Hallo, iedereen.

Ik las hier toevallig over jouw PDF probleem. 😉
Er is een oplossing die je kunt doen met WebDesigner als je een extra programma koopt. Bijvoorbeeld het programma "Flip PDF".
Als de ca. 95,- € niet te veel voor je zijn, dan kun je er heel mooie resultaten mee bereiken.

De "installatie" van de PDF-pagina's gaat snel, met een eenvoudige plaatshouder en een iframe-code, zoals hieronder beschreven.

<iframe  src="./FlipBook/index.html" width="100%" height="100%" frameborder="0" scrolling="auto" name="Flip" ><p>Your browser does not support iframes.</p></iframe>

Hier kan je een demo vinden die ik gemaakt heb met de Web Designer + Flip PDF.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

henkj.-schouten schreef op 28.02.2019 om 02:15 uur

Hallo Rob,

Mooie demo en interessant om te overwegen. Dank je. Zijn er misschien ook gratis alternatieven want de clubkas is zo goed als leeg.

Grtz. Henk

BeRo schreef op 28.02.2019 om 11:30 uur

[..] Zijn er misschien ook gratis alternatieven [...]

Inderdaad, die zijn er.
Klik hier, daar kan je de 95,- € versie als gratis variant vinden.....
De versie heeft een paar beperkingen, maar is volledig functioneel.

Hier is een (gratis) alternatief.

En hier is de volledige selectie van gratis versies bij Google.. 😉

Graag veel succes 👍

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓