Reacties

mi-bo schreef op 19.08.2022 om 11:04 uur

@pp-ke

Welkom Pp-ke als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Even Bitdefender uitschakelen dat Pc check en Tuning downloaden, en installeren dan werkt het wel

De Antivirus zal scherp afgesteld zijn

de juiste manier om het te installeren

https://www.magix.info/nl/tutorials/pc-check-tuning-2022--1292918/

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 19.08.2022 om 11:10 uur

@pp-ke

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Suppor

Zie eens dit antwoord van @Bushflyer: https://www.magix.info/nl/forum/problem-met-installation-magix-video-deluxe-software-win10-pro--1274442/#ca1670752

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.08.2022, 11:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

pp-ke schreef op 19.08.2022 om 12:29 uur

Dankjewel Michael en Rob voor jullie reactie

Het is geen installatie probleem die verliep prima ,pc daarna geoptimaliseerd met programma verliep prima,todat ik de auto functie inschakelde . Bitdefender alarm dreiging persoonlijke gegevens. diefstal etc . blokkeren en desinfectie van bestanden en in quarantaine geplaatst. merkt magix.exe als malware.

Als dit een bekend fenomeen is en het een valse melding is bij pc check en tuning dan denk ik eraan de gedesinfecteerde bestanden te herstellen . zodat progr. weer werkt.

gr Peter

 

mi-bo schreef op 19.08.2022 om 12:47 uur

@pp-ke

Dank voor Uw Feedback.

Dit is een normale reactie van het antivirus programma, in het programma zitten bepaalde tekens die als probleem(spam) kunnen worden aangemerkt.

Het programma staat op mijn Pc sinds het uitgekomen is, de vernieuwde versie 2022 is zeer stabiel.

Zoals in de Tutorial is te zien staat het ook op mijn Pc, en ben er zeer tevreden over.

 

Aanvulling:

"MAGIX producten zijn virus vrij en betrouwbaar"

Sc6

Gr

Michael

Wijziging aangebracht(aanvulling) i.v.m meer belangrijke info

 

Bol schreef op 19.08.2022 om 14:10 uur

@pp-ke

Hallo Peter,

Ik zie nu pas, dat ik twee virusscanners door elkaar heb gehaald. U hebt het over Bitdefender en mijn gegeven antwoord ging over Windows Defender.

U mag van mij ook aannemen, dat alle Magix programma's betrouwbaar en virusvrij zijn. In het verleden heb ik het ook eens gehad, dat mijn Norton360 aangaf, dat Video Deluxe een virus zou bevatten. Volgens Magix Support was dit vals positieve melding. Magix Duitsland hebt dit gelijk bij Norton neergelegd en hebt deze gelijk gecorrigeerd, zodat deze melding wegbleef.

Mijn PC's worden ook bewaakt / beschermd door Acronis True Image. Sommige Magix programma heb ik ooit tijdens het installeren toestemming moeten gegeven om deze alsnog te installeren en op te starten.

Persoonlijk, kan ik u niet vertellen of Bitdefender ook een manier hebt om bepaalde programma's alsnog toegang verlenen tot een programma, die u als betrouwbaar acht. Maar voorzichtigheid blijft geboden. Meestal stuur ik een mailtje naar de desbetreffende programmaleverancier en vraag om opheldering. De supportafdelingen van desbetreffende programmaleveranciers zijn zeer blij met mijn reacties.

Voor zover ik het begrepen is uw probleem opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.08.2022, 14:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

pp-ke schreef op 20.08.2022 om 14:25 uur

Hallo Rob,

Het is inderdaad een false positief bekend bij bitdefender

Rob en Michael bedankt voor de ondersteuning , een fijne dag toegewenst

gr Peter

mi-bo schreef op 20.08.2022 om 15:10 uur

@pp-ke

Positief bericht dat U het mooie MAGIX product na geschreven adviezen zonder problemen heeft kunnen installeren

Sc6

Michael

Bol schreef op 20.08.2022 om 15:29 uur

@pp-ke

Hallo Peter,

....Het is inderdaad een false positive bekend bij Bitdefender......

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Ik wens u heel veel succes met het opruimen, versnellen en beveiligen van uw PC met het programma Magix PC Check & Tuning 2022.

fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-