PC vast na automatische update

APS schreef op 25.11.2021 om 23:05 uur

Ik kreeg net een voorstel voor een update. Die volg ik netjes. Ik open daarna Video de Luxe 2022 versie. Doe 3/4 akties en programma staat vast. Dit keer of 5 herhaald. PC nogmaals opnieuw opgestart. En nu weer hetzelfde probleem.

Lenovo game pc Geforce GTX Nvidia. Intel core 15. Ideapad L.340 enhanced Graphics. Windows 10

Ook het omzetten naar MP4 blijft problemen geven. Klapt er nog steeds uit. Wie helpt mij verder?

APS

Reacties

mi-bo schreef op 26.11.2021 om 12:50 uur

@APS

Beste APS.

Uw oproep gelezen.

Ik heb gisteren ook de Patch groot 42 Mb geïnstalleerd, er zijn veel problemen opgelost, zonder problemen alles kunnen installeren.

U schrijft dat U in de Game Pc een GTX NVIDIA kaart heeft maar niet welke type, ook is nergens te vinden welk werk geheugen U in de Pc heeft zitten.

Een game grafische kaart, is voor snelheid, en U heeft een grafische(video)kaart nodig die geschikt is om te monteren daar is rekenkracht voor nodig.

Misschien dat U het daar zal moeten zoeken gezien Uw problemen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (first Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Bol schreef op 26.11.2021 om 14:09 uur

Hallo @APS,

Een vraagje, hebt u een update uitgevoerd van VDL 2021 naar VDL 2022? Hebt u daarna ook VDL 2022 via hulp/one line actualiseren gedaan? Zo niet, doe dan eerst.

O, ja hebt u uw PC configuratie nog gewijzigd, na uw eerdere topic?

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.11.2021, 14:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 26.11.2021 om 14:20 uur

Een game grafische kaart, is voor snelheid, en U heeft een grafische(video)kaart nodig die geschikt is om te monteren daar is rekenkracht voor nodig.

Misschien dat U het daar zal moeten zoeken gezien Uw problemen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (first Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Mijn videokaart is al gecheckt, daar is niks meer mee mis gebleken. En met betrekking tot een Patch groot 42 Mb..... Het lijkt wel of Magix buiten mijn bereik gaat werken hoor. Niets als ellende en van alles installeren om alles maar draaiende te krijgen...... Ik weet niet eens wat een Patch is? Als je een update krijgt is het dan ook niet logisch dat alles dan beter gaat werken? Hoe installeer ik dus een patch?

APS schreef op 26.11.2021 om 14:27 uur

Hoi Rob,

Hoe doe ik in godsnaam een hulp/online actualisatie?? Ik kan het programma niet meer bijbenen lijkt wel, het is iedere keer wat. Sinds ik 2021 heb gekocht nog geen enkele keer meer met plezier gewerkt omdat er iedere keer problemen opdoken in combinatie met mijn nieuwe pc....

Ik ga me echt weer een amateur voelen vergeleken met jullie, terwijl ik dacht (sinds 2005) het programma Magix echt wel een beetje te kennen....

Het valt me zwaar met andere woorden. Gelukkig ben ik een positief ingesteld mens, maar echt.....

Vertel Rob, wat had ik moeten doen?

Ik heb vanmorgen het hele programma er weer afgegooid en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het weer. Geen idee of ik nu de laatste update er weer op heb staan. Ik heb het programma gedownload daarvandaan waar ik het heb geregistreerd bij Magix. Dit kan dus best weer de eerste 2022 versie zijn. Geen idee. Waar kan ik dat zien?

Gr. APS

APS schreef op 26.11.2021 om 14:31 uur

Mijn PC leverancier heeft met Magix contact gelegd en mij een nieuwe laptop geleverd. De gegevens heb je volgens mij daar al van. Deze zou moeten voldoen volgens Magix.

Maar helaas nog steeds vastlopen, geen MP4 kunnen exporteren zonder foutmeldingen, afbreken etc.

PC leverancier heeft er nu echt wel alles aan gedaan het er allemaal goed op te zetten, maar toch voldoet Magix niet meer aan mijn verwachtingen. Mijn vertrouwen is gewoon weg en baal daar zo van.

Ik heb echt jaren met zoveel plezier ermee gewerkt. Bah, niet leuk.

Sorry voor mijn gemopper Rob.

Groet,

APS

APS schreef op 26.11.2021 om 14:48 uur

Nu kreeg ik weer het verzoek te actualiseren. Dit heb ik gedaan en als ik het programma weer open staat Magix weer direct vast. Kan niets anders dan ctr alt del doen..... arggghhhhh

mi-bo schreef op 26.11.2021 om 16:42 uur

@APS

Beste APS.

Dank voor Uw Feedback.

Jammer dat Bol antwoorden citeert, nu kan ik U geen goed antwoord geven.

MAGIX gebruikt Patch, om programmeer foutjes(bugs) te repareren.

Als MAGIX Support U aan geeft dat Uw Pc goed is , dan heeft U antwoord gekregen van de experts.

Op het Forum, nergens te zien hoe de nieuwe laptop eruit ziet.

 

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael .

(first Dutch Forum Moderator sinds 2008)

 

Bol schreef op 26.11.2021 om 16:51 uur

Hallo @APS

Voor zover ik het weet, heb ik geen enkel antwoord geciteerd. Wel heb ik de citering bij van uw antwoorden weggehaald en / of ingekort, zodat het forum zeer overzichtelijk blijft. Maar ik ga verder niet in op de insinuaties van Mi-Bo (first Dutch Forum Moderator sinds 2008)

Met vriendelijk groet, Rob

PS. het lijkt mij een goed idee om u verder via een persoonlijk bericht een antwoord te geven.

Laatst gewijzigd door Bol op 26.11.2021, 16:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.11.2021 om 17:44 uur

Hallo @APS,

Wat is het verschil tussen upgraden vs. updates c.q. patches. Zie hiervoor eens: Update (software) - Wikipedia

Voor zover ik het kon zien en / of weten is uw PC configuratie t.o.v. nu en 19 september niet veranderd of heb ik het mis. Zie: APS schreef op 19-09-2021

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.11.2021, 17:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 26.11.2021 om 22:01 uur

Beste,

vervelende berichten. Het ergste is dat er insinuaties worden gebezigd!

Dat is NIET waar het forum voor is. Ook de opmerking dat je antwoord van experts hebt gehad alsof dat zaligmakend is. Ook die zitten er weleens naast. Zelf ben ik terug naar 2017 versie die draait perfect.

Succes met de volgende stappen als die er nog zijn.

Mvg. Cees (magix gebruiker sinds 1999)

Kees-Haremaker schreef op 27.11.2021 om 00:30 uur

Hallo ik heb vandaag de patch zonder ook maar een foutmelding ofzo uitgevoerd op drie van mijn computers (2 PC's en 1 laptop, en op alle zeer goed gelopen en zonder fouten kan ik er mee werken.
Mvg Kees

APS schreef op 27.11.2021 om 20:13 uur

Beste Bise. U hebt gelijk mbt de functionaliteit van het forum: dan was het misschien functioneel geweest dat u me wat tips had gegeven mbt een oplossing inzake mijn problemen….. wie weet de volgende keer. Dank voor uw reactie. APS

APS schreef op 27.11.2021 om 20:15 uur

Beste Bise. U hebt gelijk mbt de functionaliteit van het forum: dan was het misschien functioneel geweest dat u me wat tips had gegeven mbt een oplossing inzake mijn problemen….. wie weet de volgende keer. Dank voor uw reactie. APS

2017? 🤔 Eens kijken. Die heb ik vast ook aangekocht….👍🍀

Bol schreef op 27.11.2021 om 20:35 uur

Hallo @APS,

Allereerst dit even. U hoeft niet steeds iemands antwoord te citeren. Klik op het vak waar staat: Schrijf iets. Zo houden wij het forum overzichtelijk en leesbaar. Ik heb e.a. als moderator verwijderd of ingekort. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Als u VDL 2017 opnieuw installeer, dan installeer u alleen de standaard versie, zonder al de verkregen updates.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-