PC Check & Tuning gekocht en gedownload staat niet in mijn Producten

Dik-Leeuwenkamp schreef op 05.01.2022 om 10:31 uur

PC Check & Tuning 2022 gekocht en geïnstalleerd (=Ok)

1. PC Check & Tuning 2022 vind ik niet terug in "Mijn Producten"

2. In de mail staat ook het handboek als PDF downloaden

https://rdir.magix.net/?page=ETEOFYV48CXS

Hij komt nu in de site "Magix aanvullende programma's"

Hier vind ik het handboek van PC Chech & Tuning niet terug.

Reacties

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 11:52 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dik.

Dit is vreemd

1. PC Check & Tuning 2022 vind ik niet terug in "Mijn Producten"

hier voorbeeld van oudere versie

Maar U kunt het altijd nog via registreren en terug vinden.

Dan kunt U via Hulp dit terug vinden via deze link kunt U ook veel vinden

https://www.magix.com/nl/aanvullende-programmas/pc-check-tuning/

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19( Omikron, Flurona ) vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 12:52 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

....PC Check & Tuning 2022 vind ik niet terug in "Mijn Producten"......

Voor zover ik het weet, wordt PC Check & Tuning 2022 niet meer in Mijn account / Mijn producten opgenomen, omdat dit programma een Eenjarige licentie heeft. U moet deze elk jaar opnieuw aanschaffen. Voor de zekerheid zou u dit kunnen navragen bij Magix door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net Vermeldt in uw mailtje het serienummer en het bestelnummer:  xxxxxxxMXC

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Aanvulling op: 05-01-2022 om 13:20 uur

Zie ook: https://www.magix.info/nl/forum/pc-check-tuning-gekocht-en-gedownload-staat-niet-in-mijn-producten--1291158/

Laatst gewijzigd door Bol op 05.01.2022, 13:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dik-Leeuwenkamp schreef op 05.01.2022 om 13:52 uur

Het volgende antwoord gevonden:

VEGAS-helpcentrum

In het Helpcentrum beantwoorden we veel gestelde vragen over onze producten. U vindt er artikelen over installaties, activeringen, bestellingen, facturering, commercieel gebruik en foutmeldingen, evenals vele andere onderwerpen.

PC Check & Tuning: Registratie niet mogelijk

30-4-2019

PRODUCT

ONDERWERP

.Registratie en Activatie

Vanaf versie 2018 hoeft PC Check & Tuning niet meer te worden aangemeld via het MAGIX Service Center.

U ontvangt nog steeds alle beschikbare updates gedurende de gebruiksperiode van 12 maanden. Als er nieuwe updates beschikbaar zijn, wordt u bij het openen van het programma gevraagd of u deze wilt installeren. 

Zoals altijd krijgt u de mogelijkheid om te upgraden tegen een gereduceerde prijs voordat de gebruiksperiode is verstreken.

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 14:11 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dick,

Uw vraag over PDF handboek Pc Check & Tuning

Bij deze de link voor U voor het Handboek versie 2021 en 2022

https://dl03.magix.net/handboek_pcchecktuning_nl_z8ikl.pdf

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 14:20 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Wat u op het Vegasforum hebt gelezen, heb ik ook ooit ergens gelezen, alleen ik kon het niet nergens meer terugvinden, want het Magix-forum staat geheel los van het Vegas-forum.

U hebt PC Check & Tuning 2022 aangekocht. U krijgt dan gedurende de 12 maanden na aankoop alle nog uit te komen updates gratis. Echter, na een jaar kunt u na het verstrijken van de gebruikersperiode PC Check & Tuning 20xx opnieuw aanschaffen. U zou dan de vorige versie moeten verwijderen en de nieuwe versie installeren en activeren met een nieuw serienummer die u toe gemaild hebt gekregen.

Met vriendelijke groet, Rob

Aanvulling: 05-01-2022 om 14:37uur

Zie deze link voor meer informatie: Magix Helpcentrum.

Laatst gewijzigd door Bol op 05.01.2022, 14:37, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 16:44 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dik,

sorry dat bij eerder geven antwoord er Dick stond

en 2019 en

was het niet mogelijk terug te vinden via mijn-service-center

versie 2021 wel met P3 serienummer

Pc Check & Tuning 2022 heeft een MWPSA serienummer.

is niet terug te vinden via https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Versie 2021 en 2022 kunnen zonder problemen naast elkaar en wordt na installeren niet overschreven

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 16:50 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

Mijn advies is en blijft om Pc Check & Tuning 2021 eerst geheel te verwijderen en daarna Pc Check & Tuning 2022 te installeren, doet u dat niet dan kunnen er grote problemen ontstaan. Maar de beslissing is geheel aan u.

PC -1-

PC -2-

Dik-Leeuwenkamp schreef op 05.01.2022 om 16:55 uur

Heb ik inmiddels gedaan. Ik heb nog een andere vraag: Bij versie 2021 mocht je 6 gebruikers hebben. Hoeveel mogen er nu?

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 17:09 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dik,

Nergens geschreven dat U alle 2 de programma's moet gebruiken, maar ik heb na Uw gegeven antwoord gelezen dat het pakket niet is overschreven en dat U versie 2021 heeft verwijderd

gezien het geen P3 serienummer is zal het maar voor 1 machine zijn, dit kunt U zelf het beste uitproberen

Misschien wel een mogelijkheid als het geregistreerd staat onder zelfde email adres en wachtwoord.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 18:37 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

...Ik heb nog een andere vraag: Bij versie 2021 mocht je 6 gebruikers hebben...

Zoals wij al hebben geconstateerd wordt Pc Check & Tuning 2022 niet meer geregistreerd in Magix Service Center.

Persoonlijk zou ik het u niet kunnen zeggen hoeveel licenties Pc Check & Tuning 2022 hebt. Staat dit niet in de handleiding van Pc Check & Tuning 2022, die bij de aankoop is meegeleverd?

Anders zou u dit kunnen opvragen, door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net

Succes, Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.01.2022 om 11:04 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

....Bij versie 2021 mocht je 6 gebruikers hebben. Hoeveel mogen er nu?....

Hier het antwoord op uw vraag: "hoeveel gebruikers?"

De PC Check & Tuning 2022 versie kan op twee verschillende computers gebruikt worden. Er zijn geen zes licenties meer beschikbaar zoals in de vorige versie.

Laatst gewijzigd door Bol op 06.01.2022, 11:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-