Paginas op mobiele site automatisch laten mee veranderen

sander-rombout schreef op 10.05.2018 om 12:06 uur

Hallo,

Als ik een Thema kies uit de Catalogus en de teksten bewerk dan veranderd de tekst automatisch mee bij de mobiele pagina. Alleen als ik een nieuw tekstblok maak dan komt hij niet automatisch op de mobiele pagina te staan en veranderd dus ook niet mee. Wat voor mij heel veel werk zou zijn, want ben van plan om op de site ook nieuwsartikelen neer te zetten gesoteerd op datum.

Dus moet regelmatig blokken veranderen of schuifen, als ik dit ook moet doen op de mobiele site raak je zo het overzicht kwijt. Is er een manier dat ik dit aan elkaar kan koppelen dat de mobiele site automatisch mee veranderd?

Groetjes Sander

Reacties

mi-bo schreef op 10.05.2018 om 12:40 uur

Sander,

Om U goed te kunnen helpen

over welke versie van MWD schrijft u

groeten

Michael

sander-rombout schreef op 10.05.2018 om 15:15 uur

Hallo Michael.

Ik heb de nederlandse versie van MAGIX Web Designer Premium 15.0.0.52929 DL x64.

Groetjes Sander

mi-bo schreef op 10.05.2018 om 16:38 uur

Sander,

De tekst die in het programma staat, is voorgeprogrammeerd, en opgebouwd zoals hieronder staat.

Wilt U op de plaats waar tekst staat iets anders neerzetten komt dit ook in de Mob versie te staan.

Gaat U nieuwe tekst maken in de hoofd Web, zal dat met kopiëren en plakken in de mob versie moeten worden gezet, zie hieronder

maak eerst in hoofd web een kader waar de tekst in moeten komen te staan, doe dit ook in de Mob versie.

Dan tekst in hoofd Web activeren, kopiëren,naar Mob versie gaan, op de kader klikken wordt dan rood, vervolgens plakken en het staat op de juiste plaatst.

Groeten

Michael