Pagina grote aanpassen

hanstela schreef op 05.09.2021 om 21:12 uur

Ik werk met Magix Premium 18 op windows 10.

Ik probeer mijn pagina LANGER te maken, dit lukt mij niet op de gebruikelijke manier. Ben ik gebonden aan de maximale grote of doe ik iets verkeerd, iets anders weg vinken of zoiets. Aan de rechterkant zit Pagina en lager galerie. Als ik wat verander in het PX-gedeelte word de aangeklikte pagina smaller en kleiner. wie kan mij even wegwijs maken in mijn probleem. Je moet toch een pagina langer kunnen maken zonder limiet ????

Hans

Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2021 om 21:17 uur

@hanstela

Beste Hans.

Als U naar de onderzijde van de pagina, met ingedrukt muis gaat,kan de pagina zonder problemen worden verlengd.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

hanstela schreef op 05.09.2021 om 21:38 uur

Hoi Mi-Bo, Heb ik gedaan maar op een gegeven moment Worden mijn foto's groter voor die pagina, en wil mijn pagina niet langer worden, wil ik hem groter maken dan verschuift alles naar een groter formaat.

Dan nog de ene vraag kan je een pagina maken zo lang als je wilt ??

mi-bo schreef op 05.09.2021 om 21:46 uur

@hanstela

Beste Hans.

Dat klopt,U had niet verteld dat er al foto's op de pagina stonden,alles kan toch even naast pagina worden geschoven(geparkeerd),de pagina verlengen en dan de foto's en tekst weer terug plaatsen.

Een lege pagina kunt U langer maken,maar dan zal er een schuifbalk in moeten worden gezet,anders weet men niet wat er nog meer op de pagina staat.(en wordt het niet overzichtelijk).

Waarom maakt U geen een pagina website.

Sc6

M.vr.gr

Michael

hanstela schreef op 05.09.2021 om 22:31 uur

Het staat ook op mijn website pagina, misschien even kijken op mijn website http://buurtkamerdekastanje.nl/

en dan foto en film pagina en die wil ik dus langer maken

 

mi-bo schreef op 05.09.2021 om 22:55 uur

@hanstela

Beste Hans,

zeer indrukwekkende Website

In Uw geval is de pagina niet langer te maken

Maar waarom werkt u niet met sub mappen zie kleine promo

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7511852/

Dan kunt U voor elk jaar een aparte map maken, dat is dan overzichtelijker.

Sc6

M.vr.gr

Michael

hanstela schreef op 11.09.2021 om 17:07 uur

Dank je voor de uitleg heb het geprobeerd en is gelukt. Mijn website is voor een buurtkamer bestemd, zoals je al gezien hebt. ik doe dit gratis omdat ik het leuk vindt dingen uitproberen. Misschien kan je mij af en toe helpen?? Nu het volgende; ik heb ook filmpjes gemaakt ik weet hoe ik alles moet doen maar het enige waar ik opzoek naar ben is alle beeldjes op 1 lijn en onder elkaar uit te lijnen, kreeg ik voor heen, mooie lijntjes zodat met verschuiven alles mooi onder en naast elkaar kwam te staan, Dat werkt niet meer, waarschijnlijk uit gezet maar weet niet waar ik het aan moet zetten ??

mi-bo schreef op 11.09.2021 om 17:29 uur

@hanstela

Beste Hans.

Heeft U de laatste Download Patch al geinstalleerd,

https://www.magix.info/nl/forum/download-patch-van-97-mb-voor-magix-photo-graphic-designer-18--1281326/

Antwoord op Uw vraag, misschien is dit de bedoeling,

het resultaat

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hanstela schreef op 11.09.2021 om 19:24 uur

Is geïnstalleerd. Ik bedoel eigenlijk dat ik zonder raster de bovenste twee met select de linker aan en bij het aanklikken en verschuiven automatische met zichtbare lijntje de 1 gelijk krijg met de ander ======= zulk soort lijntjes. ik blijf zelf ook zoeken.

hanstela schreef op 11.09.2021 om 19:48 uur

volgens mij is dit met laatste patch niet meer actief ??

hanstela schreef op 11.09.2021 om 20:26 uur

ik heb mijn magix terug gezet naar de versie 18.0.0.61670 (dus ZONDER de nieuwe patch versie 18.5.0.62892) wat schets mijn vermoeden dat ik nu mijn tool (klik op objecten) het hoefijzer tooltje nu weer werkt.

Conclusie het tooltje in de nieuwe patch werkt niet (meer).! EN NU ??

mi-bo schreef op 11.09.2021 om 20:43 uur

@hanstela

Beste Hans,

Niet wetend wat U met hoefijzer tooltje op het oog heeft dit kan uit en aangezet worden

Maar om blokken goed te lijnen zie

en door alles te activeren staat alles gecentreerd en kan in geheel worden verschoven..

Voor de volgende keer als U een vraag heeft wilt U dan s.v.p. een nieuwe Topic aanmaken dan blijft het Forum overzichtelijk

Fijn weekend

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hanstela schreef op 12.09.2021 om 10:20 uur

Hallo Michael, ik ben al wat op leeftijd, en snap sommigen dingen nog niet zoals dit forum van daar.

Ik zal mij er aan houden om div. vragen een andere topic te geven.

Ik ben je wel dankbaar met je uitleg van mijn vergroten van mijn pagina's.

Hans

mi-bo schreef op 12.09.2021 om 10:58 uur

@hanstela

Beste Hans,

Dank voor het maken van een nieuwe Topic

Als Moderator zal ik deze sluiten daar Uw probleem is opgelost, pagina verlengen

Sc6

M.vr.gr

Michael