P3-78491-01895-45318-xxxxx-xxxxx-xxxx

W-BEEREN schreef op 22.07.2020 om 12:07 uur

als je een upgrade programma of het nu foto en of video programma  wilt upgrade dan moet je steeds een nieuwe volledige programma downloaden en die gaat niet automatisch naar een bestaand programma ,wat doe ik verkeerd.en dan bij iedere aankoop krijg je ook weer een andere .

Upgrade: MAGIX Photostory Deluxe

 Windows 10   64 bits

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 22.07.2020 om 12:57 uur

@W-BEEREN

Beste W,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U een upgrade heeft gekocht wordt de zelfde serienummer gebruikt, via een link van MAGIX Shop.

Op deze Manier werkt het bij MAGIX.

Het is een andere versie, m.a.w alles installeren, meestal wordt de oudere versie overschreven.

hier een voorbeeld hoe te installeren,

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-installeren-extra-programma-s-bij-upgrade-mfs-2019--1226700/

Na registeren , via hulp online actualiseren, Gratis download, en evt kontenpakketten installeren

Sc6

M.vr.gr

Michael

W-BEEREN schreef op 22.07.2020 om 13:35 uur

Beste Michael, dat installeren als voorbeeld link dat lukt wel ,maar het antwoord is mij niet duidelijk waarom ik verschillende Magix programma's als upgrade op mijn pc krijg ,waarom deze niet automatische naar reeds bestaand Magix aansluit ?

mi-bo schreef op 22.07.2020 om 13:59 uur

@W-BEEREN

Beste W.

Dank voor Uw feedback.

Als U een upgrade koopt wordt de zelfde P3 serie gebruikt en wordt de oudere versie overschreven.

koopt U een nieuw pakket dan krijgt U ook een ander P3 nummer en staat de oude P3 en de nieuwe P3 naast elkaar.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 22.07.2020 om 14:36 uur

Hallo W. Beeren,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Als u een van uw Magix programma's hebt of gaat upgraden (b.v. Video Deluxe), dan hoeft u niets te doen. Uw Updateservice datum word met een jaar aangepast en u ontvangt alle patches / updates die in dat lopende jaar uitgebracht worden gratis. Zo blijft u up-to-date en u hebt dan altijd de laatste versie.

Ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.07.2020, 14:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.07.2020 om 15:01 uur

Hallo W. Beeren,

Nog even een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord. Als er bij het upgrade ook extra programma's bv. NewBlue Filters, proDad ReSpeedr worden meegeleverd, dan kunt / moet u deze afzonderlijk installeren. Lees hiervoor de instructie in uw aankoopmail.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-