Beste Michael het program werkt wel goed enkel als ik mijn slide show op een harde schijf wil plaatsen vraagt het systeem een activeringscode, maar het werkt niet met de oude code graag had ik een nieuwe P2 code aub
Er is zover mijn kennis gaat is er geen nieuwe code voor een P2 serie te verkrijgen, U heeft het programma opnieuw op een nieuwe Pc gezet, MAGIX video Easy geïnstalleerd met serie nummer en dan kunt U via help online actualiseren en is het programma te gebruiken.
Maar over welke code schrijft U dan, mpeg2 en mp4 worden automatisch online geactiveerd als U een project op de tijdlijn zet.
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.
Krijg u het schermpje gelijkwaardig aan deze:
Als dat zo is, dan kunt u deze niet activeren met u P2-serienummer. Want het gaat hierom je ComputerID-nummer. Als u dan op Naar Shop klikt, dan u kun deze activeringscode voor €4,99 aankopen.
Ik zie nu pas, dat u vraagstelling over fotostory Easy gaat. Dus niet over Video Easy. Daarom weet ik niet of mijn antwoorden ook op Fotostory easy van toepassing zijn.
Opeens worden mijn ingebrachte foto's niet meer weergegeven op het grote scherm en kan ik niets mee doen met de slide show. Ook zijn al mijn back ups verdwenen, ook die van een vorige afgewerkte slideshow.