P2-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-95570-12053

Guillaume-Thomson schreef op 01.07.2020 om 12:26 uur

nieuwe pc aangekocht kan fotostory easy niet activeren kan u mij een nieuwe activeringscode bezorgen aub

Serienummer verwijderd door moderator ivm evt misbruik (mi-bo)

Reacties

mi-bo schreef op 01.07.2020 om 12:58 uur

@Guillaume-Thomson

Beste Guillaume.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als Uw P2 versie niet onder Windows 10 werkt kunt U het beste overwegen een nieuwe versie aan te kopen

Sc6

Michael

 

Guillaume-Thomson schreef op 01.07.2020 om 13:34 uur

Beste Michael het program werkt wel goed enkel als ik mijn slide show op een harde schijf wil plaatsen vraagt het systeem een activeringscode, maar het werkt niet met de oude code graag had ik een nieuwe P2 code aub

mi-bo schreef op 01.07.2020 om 14:00 uur

@Guillaume-Thomson

Beste Guillaume.

Er is zover mijn kennis gaat is er geen nieuwe code voor een P2 serie te verkrijgen, U heeft het programma opnieuw op een nieuwe Pc gezet, MAGIX video Easy geïnstalleerd met serie nummer en dan kunt U via help online actualiseren en is het programma te gebruiken.

Maar over welke code schrijft U dan, mpeg2 en mp4 worden automatisch online geactiveerd als U een project op de tijdlijn zet.

dan via exporteren heeft U deze optie.

En anders via https://support2.magix.com/customer/nl/request en ticket aanmaken, en kan MAGIX Support U verder helpen

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 01.07.2020 om 14:22 uur

Hallo Guillaume,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Krijg u het schermpje gelijkwaardig aan deze:

Als dat zo is, dan kunt u deze niet activeren met u P2-serienummer. Want het gaat hierom je ComputerID-nummer. Als u dan op Naar Shop klikt, dan u kun deze activeringscode voor €4,99 aankopen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.07.2020, 14:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.07.2020 om 14:33 uur

Hallo Guillaume,

Hebt u dit al geprobeerd? https://www.magix.info/nl/support/artikel/fout-bij-het-activeren-van-de-functie-mpeg2-mpeg4--402/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.07.2020 om 19:47 uur

Hallo Guillaume,

Ik zie nu pas, dat u vraagstelling over fotostory Easy gaat. Dus niet over Video Easy. Daarom weet ik niet of mijn antwoorden ook op Fotostory easy van toepassing zijn.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.07.2020, 19:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guillaume-Thomson schreef op 11.09.2020 om 18:37 uur

Opeens worden mijn ingebrachte foto's niet meer weergegeven op het grote scherm en kan ik niets mee doen met de slide show. Ook zijn al mijn back ups verdwenen, ook die van een vorige afgewerkte slideshow.

Help mij aub