Hallo, Kan ik (tijdens het bewerken-stadium), ergens in een oogopslag zien welke effecten en sjablonen ik heb toegepast op een video? En kan ik er dan een tussenuit selecteren en die verwijderen? Ik gebruik Magix Video deluxe Premium Groet, Quintes.
U kunt in een opslag zien welke effecten uw hebt gebruikt: zie afbeelding
U kunt deze verwijderen of tijdelijke buitenwerking zetten door het vinkje weg te halen bij het betreffende effect. Klik op de rechtermuisknop op het pul-down menu te activeren
Succes, Rob
2x gewijzigd i.v.m. meer informatie en toevoeging van een afbeelding
Dank je wel, Rob. Ik kon daar zelf niet achter komen. Je ziet het alleen als effecten is geselecteerd zie ik, logisch ook. Echt fijn om dit te weten. Misschien moet ik zelf nog even zoeken of ik achteraf ook kan zien welk sjabloon (filmlook) ik heb toegepast, want die staat hier niet tussen en ik vind het ook niet bovenop de tijdlijn(modus). Als jij dit toevallig ook weet dan zou ik dat nog graag horen. Maar ik ben nu al blij met jouw antwoord wat betreft de effecten. Groet, Quintes.
Fijn om te lezen, dat ik u op het juiste spoor heb kunnen zetten, wat betreft de effecten. Wat voor sjablonen u hebt gebruikt, ziet u meestal direct in het previewvenster.