Overgenomen wegsite van een broer. Hij is overleden.

Peter-Klaassen schreef op 28.04.2022 om 17:25 uur

Ik heb de website van mijn broer ontworpen en overgenomen. Hij is onlangs overleden. Die website had ik al onder beheer met een e-mail adres van mij.xxxxxxx0@gmail.com. De post ging via mij en ook de betalingen. Nu heeft google dat e-mail adres verbroken omdat het verder niet gebruikt werd. Ik heb zelf ook een account bij magix met e-mail adres xxxxxxx@home.nl. Met dit e-mail adres schijnt er maar 1 accoout gelinkt te kunnen worden. Ik wil graag beide accouts aan hetzelfde e-mail adres linken, want ik heb maar 1 e-mail adres nu. Kan dat niet?

Als moderator heb ik i.v.m. privacy uw emailadessen gedeeltelijk gewijzigd

Reacties

Bol schreef op 28.04.2022 om 17:51 uur

@Peter-Klaassen

Hallo Peter,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw broer.

Als moderators kunnen wij niet bij persoonlijke gegevens van forumleden. Daarom geeft ik u het advies om uw probleem voor te leggen aan Magix Support. Stuur een mailtje met uw gegevens naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijk groet,

Rob (FM)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.04.2022 om 20:08 uur

@Peter-Klaassen

Welkom Peter als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Ten eerste gecondoleerd met het verlies van Uw broer.

U heeft zelf een account bij Magix, dit is duidelijk. (sinds wanneer, daar U vandaag een account heeft aangemaakt)

U heeft een Website voor Uw broer gemaakt en het onderhouden, was dit ook met een domeinnaam.

@ gmail.com is niet te gebruiken als email via MOA/MOW.

Het is ook niet mogelijk onder één account 2 websites te publiceren.(of het moet een free versie zijn http:// uw naam.magix.net/public)

Als U een MAGIX account heeft kunt U via MOA verschillende emailadressen aanmaken, hier voor moet wel apart worden betaald.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

wijziging aangebracht zie vet gedrukt als Free voorbeeld