dank voor de reactie ik heb Magix Video de luxe 2025 premium. ik dacht in deze versie veel bijzondere overgangen te vinden. als voorbeeld in ben op zoek naar een vliegtuig of een bowlingbaan .
bij Pinnacle zitten die er wel bij ,maar daar ben ik mee gestopt.
ik hoop dat het een beetje duidelijk is alvast bedankt voor de moeite.
Sorry voor de verlate reactie. In Video Deluxe zitten onder Sjablonen / Overgangen diverse soorten overgangen. Maar zoals u gewend was in Pinnacle zitten hier niet in bij. Zelf maak ik regelmatig op deze manier een overgang. Ik doe het dan zo met bv. een vliegtuig, maar u kunt hiervoor natuurlijk ook een eigen filmpje gebruiken.
ik heb nog een vraag mijn eerst filmpje is klaar , en bij Pinnacle sloeg ik het op bij mijn bestanden en kopieerden ik het naar een usb stick .waarna ik het stick direct op tv kon afspelen weet u welke extensie ik daarvoor moet gebruiken? ik heb nu zoveel keus.
Wat bedoelt u met bij Pinnacle sloeg in het op bij mijn bestanden. Als u het MVP projectbestand zelf bedoelt, deze kunt u alleen maar op de tijdlijn van Video Deluxe afspelen. Want een MVP projectbestand bestaat alleen uit verwijzingen en bevat geen fysieke bestanden. U moet eerst uw gemaakte film als bv. een MP4 bestand exporteren en dan op een USB stick kopiëren en afspelen op uw TV.
Voor beginners raad ik meestal deze manier van exporteren aan:
Klik rechtsboven op: Exporteren
Als videobestand uitvoeren
Dan kunt in volgende scherm de kwaliteit en formaat kiezen, afhankelijk hoe gefilmd hebt en klik Video opslaan
U moet in de handleiding van uw TV kijken wat voor bestandsextensie uw TV (usb) ondersteunt. Waarschijnlijk zou dit MP4 zijn. Maar u kunt het natuurlijk ook uitproberen.