problemen met overgangen !!!! Telkens ik een nieuwe overgang plaats, iets wijzig aan instellingen ....gaat de autoscroll in loop . Ik moet iedere keer het scrollen manueel stoppen . Graag advies . mvg Picolosenior
Ga naar: Bestand / instellingen / Programma instellingen terugzetten op standaard waarden
.
Of
2.)
Het kan zijn dat het Photostory.ini bestand een bepaalde instelling vasthoud. Verwijder eens Photostory.ini bestand en start Photostory opnieuw op. Het INI bestand wordt dan weer automatisch aangemaakt.
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Optie 1. lijkt voor uw probleem de oplossing te zijn.
Vanmorgen bij het teruglezen van mijn antwoord, zag ik dat ik de oude benaming Fotos_dlx.ininog had gebruikt. Dit had echter Photostory.inimoeten zijn. Ik heb dit gewijzigd in mijn antwoord. Sorry voor het ongemak.
U moet niet gaan naar: C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory_2021_Deluxe maar naar de map
C:\gebruikers\uw_gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Fotostory_2021_Deluxezoals ik de afbeelding laat zien. U verwijderd hier dan het Photostory.ini bestand.
Verwijder nooit het installation.ini bestand, want hier staan alle cruciale opstartgegevens in, zoals uw P3-serienummer etc....