Reacties

Bol schreef op 22.05.2021 om 20:18 uur

@picolosenior

Hallo Picolosenior,

Probeer eens één van deze 2 opties:

1.)

  • Ga naar: Bestand / instellingen / Programma instellingen terugzetten op standaard waarden
  • .

Of

2.)

  • Het kan zijn dat het Photostory.ini bestand een bepaalde instelling vasthoud. Verwijder eens Photostory.ini bestand en start Photostory opnieuw op. Het INI bestand wordt dan weer automatisch aangemaakt.

Succes, Rob

Wijziging aangebracht i.v.m. een correctie.

Laatst gewijzigd door Bol op 23.05.2021, 09:50, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 23.05.2021 om 09:35 uur

Beste Rob , Bedankt voor uw snelle reactie.

ik heb optie 1 toegepast en het lijkt mij ok.

ik heb optie 2 bekeken en ik vind 2 "ini" files: installation.ini en Photostory.ini ?

mvg Picolosenior

Bol schreef op 23.05.2021 om 10:16 uur

@picolosenior

Hallo Picolosenior,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Optie 1. lijkt voor uw probleem de oplossing te zijn.

Vanmorgen bij het teruglezen van mijn antwoord, zag ik dat ik de oude benaming Fotos_dlx.ini nog had gebruikt. Dit had echter Photostory.ini moeten zijn. Ik heb dit gewijzigd in mijn antwoord. Sorry voor het ongemak.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 23.05.2021 om 10:53 uur

geen probleem . Had het begrepen .

bij het bekijken van optie 2 vind ik 2 "ini" files: nml installation.ini en Photostory.ini ????

moeten die dan beide verwijderd worden ???

groet Picolosenior

Bol schreef op 23.05.2021 om 11:31 uur

@picolosenior

Hallo Picosenior,

U moet niet gaan naar: C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory_2021_Deluxe maar naar de map

C:\gebruikers\uw_gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Fotostory_2021_Deluxe zoals ik de afbeelding laat zien. U verwijderd hier dan het Photostory.ini bestand.

Verwijder nooit het installation.ini bestand, want hier staan alle cruciale opstartgegevens in, zoals uw P3-serienummer etc....

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 23.05.2021 om 13:22 uur

Ok bedankt voor de info.

mvg Picolosenior