Over Updates.

Bofido schreef op 25.01.2021 om 16:54 uur

Goedemiddag allemaal

Als je een Update van Magix heb, is mijn vraag moet je de oude versie verwijderen of kan die gewoon er op staan blijven, en krijg je dan geen dubbele bestanden.

Wat is hier de beste Optie voor.

Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2021 om 17:00 uur

@Bofido

Beste Bofido.

Is dit een Update van bv versie 2020 naar 2021 dan wordt de oude versie overschreven, mits U een nieuwe versie aankoop met nieuw serienummer ,dan kunt U de oude versie(2015) laten staan of verwijderen .

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Bofido schreef op 25.01.2021 om 17:16 uur

Hallo Michael.

 

Het is mij helemaal duidelijk en nog maals bedankt hiervoor.

 

M.vr.gr

 

Bofido.

 

Bol schreef op 25.01.2021 om 18:20 uur

Hallo Bofido,

.....Als je een Update van Magix heb, is mijn vraag moet je de oude versie verwijderen of kan die gewoon er op staan blijven, en krijg je dan geen dubbele bestanden.....

Als er een update wordt uitgebracht, dan wordt b.v. VDL versie 2021 geüpdatet van bv. versie 20.0.1.73 naar versie 20.0.1.120. Hiermee worden slechts bugs gerepareerd en / of eventuele kleine programma aanpassingen gedaan.

Als er een upgrade wordt uitgebracht, dan wordt bv. VDL versie 2021 geheel vervangen / overschreven voor bv. VDL 2022. Uit ervaring weet ik, dat niet alles van een vorige versie wordt verwijderd. Wat dat allemaal is, dat is te veel om hier nu te beschrijven.

Vanaf VDL 2017 worden de meeste Magix Programma's niet meer als standalone versie uitgebracht, maar als 365 dagen met updateservice verlenging. Zo blijft u altijd up-to-date

VDL 2014, 2015 en 2016 waren nog wel standalone programma's. M.a.w. u kunt deze VDL versies naast VDL 2017 of hoger gebruiken.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-