Oude MXV audio opname's Ren-Branderhorst schreef op 29.01.2021 om 12:31 uur Hallo, Ik heb enkele oude audio mxv opname's en wil niet naar aanschaf proff programma omdat ik dat niet gebruik. Hoe kan ik deze enkele bestanden eenvoudig converteren zonder dure aanschaf van een programma ? Rene Banderhorst Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 29.01.2021 om 12:38 uur @Ren-Branderhorst Beste Ren. Welkom op MAGIX Multimedia Forum. De MXV bestanden is dit beeld en geluid. Is het beeld en geluid. Activeer het geheel klik ontkoppelen schakel in dan wordt beeld en geluid gescheiden. Haal beeld weg,dan staat alleen muziek op de tijdlijn. (Als ik het goed heb gelezen wilt U de audio opnamen converteren, moet dat Mp3 zijn.) Ga naar bestand, exporteren zoek Mp3 op en het bestand wordt als een Mp3 opgeslagen . Blijf gezond M.vr.gr Michael Ren-Branderhorst schreef op 29.01.2021 om 12:43 uur Fijn bedankt! mi-bo schreef op 29.01.2021 om 12:56 uur @Ren-Branderhorst Beste Rene. Excuses dat ik Uw naam niet goed heb gezet in mijn eerste antwoord. Wij vernemen het graag op het Forum of het is gelukt, hier hebben MAGIX lezers/gebruikers ook iets aan als zij met de zelfde vraag/ probleem zitten. Blijf gezond M.vr.gr Michael 1