Reacties

mi-bo schreef op 04.11.2021 om 12:46 uur

@j-panne

Beste Deijk.

Welkom op MAGIX Multimedia.

Als moderator heb ik Uw serienummer gedeeltelijk verwijderd, zet dit nóóit op het Forum, dit voorkomt problemen.

Wat betreft registratie nummer, dat zal met P2 of P3 moeten beginnen, maw wat U opgeeft zal niet op hoesje (envelop)van de cd/ dvd staan, en is geen registratienummer.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

j-panne schreef op 04.11.2021 om 12:54 uur

Ik heb de cd op de lt maar kan hem niet registeren wel het serie nr ingevoerd en alles geinstalleerd maar geeft steeds een foutmelding kan ik geen nieuwe code krijgen ??

Bol schreef op 04.11.2021 om 13:02 uur

@j-panne

hallo Deijk,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Zie eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en toevoegingen

Laatst gewijzigd door Bol op 04.11.2021, 13:09, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.11.2021 om 13:03 uur

@j-panne

Beste Deijk.

Dank voor Uw Feedback.

Dit is een Forum waar MAGIX gebruikers proberen andere MAGIX gebruikers die een probleem hebben te helpen met oplossen van hun probleem.

Het is geen support afdeling.

Maar over welke versie van RUV schrijft U.

En U schrijft"ik heb de cd op de LT, "dit zal ook niet werken, gezien installatie vanaf de Cd/dvd zal moeten worden gedaan, of via een link verkregen van MAGIX Support

Sc6

M.vr.gr

Michael