Opzeggen van een abonnement?

Wesley-Ploeg schreef op 21.02.2024 om 19:08 uur

Hoe kan ik contact krijgen met support om mijn contract op te zeggen. Alles is zo onduidelijk. En faxen en brieven zijn niet meer van deze tijd. Telefonisch misschien of email??

Reacties

Bol schreef op 21.02.2024 om 21:30 uur

@Wesley-Ploeg

Hallo Wesley,

Welk Magix product / contract wenst u op te zeggen?

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 21.02.2024, 21:34, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Zooi schreef op 29.03.2024 om 11:14 uur

Ook ik wil graag mijn contract opzeggen voor Photostory DeLuxe 365. Ik ben nu al zo'n half uurtje aan het rondneuzen, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet. Meer dan genoeg info over kopen en abo nemen, maar opzeggen .. ho maar .. niets te vinden 🤔

Graag een reactie met de wijze waarop ik dat abo kan opzeggen,.

Bol schreef op 29.03.2024 om 11:39 uur

@Zooi,

Hallo Zooi,

Toen u een abonnement op Photostory Deluxe 365 nam, hebt u als het goed is een opdrachtbevestigingsmail van Magix Duitsland ontvangen met daar in hoe te handelen bij het opzeggen van een abonnement. Maar als u naar: Photostory deluxe: videobewerking als abonnement of volledige versie! (magix.com) en klik op het uitroepteken, dan ziet u de volgende tekst.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op 29-03-2024 om 11:54uur

Zie ook: FAQ (magix.com)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.03.2024, 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Zooi schreef op 29.03.2024 om 11:59 uur

Dank Bol, email is verzonden.

AchmadJawid-Moradi schreef op 19.08.2024 om 12:24 uur

Beste,

Ik wil graag mijn abonnement op zeggen maar ik weet niet hoe. Graag u help alsjeblieft.

Bol schreef op 19.08.2024 om 12:33 uur

@AchmadJawid-Moradi,

Zie en lees nog eens deze afbeelding

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-