Reacties

Bol schreef op 13.12.2021 om 15:10 uur

@r.m.-versteeg

Hallo Rob,

Zie eens deze link: https://www.magix.com/nl/support/abonnementsservice/faq/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

r.m.-versteeg schreef op 13.12.2021 om 15:49 uur

Hallo Rob,

Dank je wel.

In de algemene voorwaarde staat dat je kan opzeggen met vermelding van je klantnummer.

In mijn Magix account kan ik nergens mijn klantnummer vinden.

Weet jij misschien waar wel?

Groeten, Rob

Bol schreef op 13.12.2021 om 15:58 uur

@r.m.-versteeg

Hallo Rob,

Ik vermoed in uw opdrachtbevestigingsmailtje of op uw bankafschrift?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

r.m.-versteeg schreef op 13.12.2021 om 16:11 uur

Dank je wel Rob.

Je hebt mij de afgelopen jaren uitstekend geholpen met eventuele edit-problemen.

Helaas bij mijn laatste probleem kom Magix-support mij niet snel genoeg(3 weken) helpen, en

ben ik overgestapt op een ander software programma. Vandaar mijn opzegging.

Succes verder!

Vriendelijke groet,

Rob

 

Bol schreef op 13.12.2021 om 18:13 uur

@r.m.-versteeg

Hallo Rob,

Ik vind het spijtig te moeten vernemen, dat u na vele jaren bent overgestapt naar een ander filmsoftwareprogramma. Hebt u ooit nog vragen over welke Magix Programma dan ook, dan verneem ik dat wel van u. Succes met het maken van mooie films.

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bofido schreef op 14.12.2021 om 15:10 uur

Hallo Rob Versteeg.

Je zocht een ander programma of misschien heb je al iets.

Helaas is moet je voor Magix elk jaar weer betalen en deze niet dus zou ik zeggen probeer

Het gratis programma Davinci Resolve 17.

Gratis en voor niets je kan bijna alles mee wat er maar te wensen valt.

Goede videokaart en gaan.

Helaas is het wel in de Engelse Taal maar er zijn genoeg voorbeelden op Internet te vinden.

Vriendelijke groet Don.

r.m.-versteeg schreef op 14.12.2021 om 18:28 uur

Hallo Bofido,

Dank je voor de tip.

Ik ben inderdaad al een maand bezig met Davinci Resolve 17

Eerlijk gezegd, ben ik positief verrast over dit programma. Mogelijkheden zijn oneindig.

Vriendelijke groet,

Rob

Bofido schreef op 15.12.2021 om 00:50 uur

Hallo Rob Versteeg.

Sinds de aanschaf van een Nieuwe Computer ben ik begonnen met Magix Pro en zijn kleinere broertje.

Maar elke keer weer betalen als het jaar om is.

Ik had er schoon genoeg van dus vandaar dat ik om me heen ging kijken en dus vond ik Davinci Resolve 17.

Nou het is een schitterend programma en nog gratis ook dus wat wil je nog meer.

Je kan ook het programma kopen en dan heet het Davinci Resolve 17 Studio maar tot nu toe kan je alle update"s krijgen ook als er een ander nummer voor komt.

Maar normaal hebben wij genoeg aan de gewone gratis versie.

Nou veel Montage plezier.

Trouwens ook Namens mij nog een Vrolijk Kerstfeest en de Beste Wensen voor 2022.

Vriendelijke groet Don.

MAGIX_Redaktion schreef op 20.12.2021 om 08:53 uur

Beste gebruikers,

Dank u voor uw feedback. Wij nemen het zeer ter harte en geven het dienovereenkomstig door.

Wij willen u vragen de discussie te beperken tot MAGIX producten. 

Als u hulp nodig heeft met onze software, plaats dan een bijdrage - inclusief alle belangrijke gegevens over uw hardware/software. De gebruikers en moderatoren zullen u graag helpen. U kunt ook een supportaanvraag indienen. Onze collega's zullen u graag helpen.

Vriendelijke groeten
MAGIX Team

Bol schreef op 20.12.2021 om 18:33 uur

Beste @MAGIX_Redaktion

Bedankt👍 voor uw interventie. Ik ben het geheel eens met uw stellingnamen, dat dit een forum is waar Magix forumleden elkander helpen met allerlei soorten problemen die gerelateerd zijn aan Magix programma's.

Met vriendelijke groet, Rob

Diverse keren aangepast i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 20.12.2021, 18:47, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-