Reacties

mi-bo schreef op 28.11.2021 om 11:49 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan,

even vanuit mijn internet cafe een reactie

Is dit wat U bedoel

Via bestand, open recent, kunt U terug halen wat eerder gemaakt is, en ook optie backup

Is Uw update service ( 365 dagen ) niet verlopen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

 

Bol schreef op 28.11.2021 om 11:52 uur

@Jan-vanThoor

Hallo Jan,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen waarom u een wit scherm krijgt. Persoonlijk, zou ik dan gaan voor de-installeren en opnieuw installeren. Door het opnieuw installeren worden meestal de meeste onverklaarbare fouten opgelost.

Wanneer u last blijft houden van een wit scherm neem dan contact op met Magix Support

Succes, Rob

PS: ik zie dat er door een ander gereageerd is op uw topic. Ik zou zeggen probeer dit eerst, dan kunt altijd nog herinstalleren.

Laatst gewijzigd door Bol op 28.11.2021, 11:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-vanThoor schreef op 28.11.2021 om 11:59 uur

Ik heb net het programma gedownload op mijn laptop en daar doet hij het wel.

Zal ik maar opnieuw downloaden op mijn andere komputer ?0

Jan-vanThoor schreef op 29.11.2021 om 07:05 uur

Het programma op mijn computer doet het zonder verdere acties weer normaal. Alleen zegt het programma nu dat hij de website niet kan vinden. Als ik dat venster wegklikt werkt alles normaal. Weet jij wat ik moet doen om het programma de website weer te laten vinden.

Groetjes, Jan.

Bol schreef op 29.11.2021 om 10:36 uur

@Jan-vanThoor

Hallo Jan,

Dat is een goed bericht, dat het programma zonder verdere actie het weer normaal doet. Ik kan hiervandaan niet zien welke website het programma niet kan vinden. Maar als u het venster weg klikt dan werkt als normaal. Wat je zou kunnen proberen is om het programma op te starten als administrator. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies dan voor: Als administratie uitvoeren

Voorbeeld Pro X

Succes, Rob

Aanvulling: 29-11-2022 om 12:35uur

U schrijft: "Het programma op mijn computer doet het zonder verdere acties weer normaal". Als ik dit lees, ben ik er vanuit gegaan, dat u Web designer premium niet opnieuw hebt geïnstalleerd.

Laatst gewijzigd door Bol op 29.11.2021, 12:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.11.2021 om 11:13 uur

@Jan-vanThoor

Beste Jan,

heeft u na het opnieuw installeren van MWD Prem ook via

Hulp,

Download inhoud installer

opnieuw geinstalleerd

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael