Reacties

Bol schreef op 19.08.2024 om 12:48 uur

@Guy-VanGeystelen

Hallo Guy,

Als u uw MPH projectbestanden (2019) niet handmatig hebt verwijderd, staan deze nog steeds op uw computer. Bij installatie en / of her installatie wordt deze niet verwijderd.

Geef een *.MPH zoekopdracht in Windows. U schijven wordt doorzocht naar files die de extensie MPH hebben.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guy-VanGeystelen schreef op 19.08.2024 om 15:39 uur

Beste Rob,

 

Bij het opkuisen van mijn C-partitie werden idd 'alle' files handmatig gewist. Uw reactie bracht me op het idee dat ik waarschijnlijk wel een back-up zou kunnen hebben gedraaid. En ja ..... projecten teruggevonden op de externe harde schijf.

Bedankt voor je reactie en hulp.

 

 

Bol schreef op 19.08.2024 om 15:59 uur

@Guy-VanGeystelen

Hallo Guy,

Ik kreeg al zo'n vermoeden, dat u deze MPH projectbestanden handmatig had gewist. Mag ik u een nog advies geven, sla uw MPH projectbestand op in de map waar de foto's, films, e.d. staan. Zo blijft als bij elkaar. U kunt dan hiervandaan uw MPH projectbestand opstarten.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guy-VanGeystelen schreef op 19.08.2024 om 16:35 uur

Beste Rob,

Dat had ik reeds lang gedaan, vandaar het (snel) terugvinden op de externe schijf. Eenvoudigweg alles terug kopiëren en is in orde.

 

Guy