opstarten programma loopt vast

thea-cairo schreef op 07.01.2023 om 16:50 uur

Bij het opstarten van het programma loopt het steeds vast. Aantal keren opnieuw geïnstalleerd maar bij programma-layout, videosystem wordt geïnstalleerd loopt het vast en juist vandaag wilde ik een verjaardagboodschap voor mijn dochter maken die morgen jarig is.😡. Wie kan mij hiermee helpen? Alvast bedankt.

Reacties

Bol schreef op 07.01.2023 om 17:40 uur

@thea-cairo

Hallo Thea,

Als moderator heb ik uw eerdere oproep van gisteren met dezelfde vraag verwijderd. U had hiervoor geen nieuwe topic aan te hoeven maken, maar gewoon kunnen afwachten totdat er forumleden zijn die op uw vraag reageert. Ook wil ik u erop wijze, dat dit forum is voor en door Magix Gebruikers en dat dit geheel losstaat van Magix Support Duitsland. U kunt altijd rechtstreeks een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net Alleen dan is de antwoord- / wachttijd tussen 2 á 5 dagen.

Maar goed, ik begrijp uw frustratie maar u moet niet boos worden op ons als forumleden. Het vastlopen van uw Magix Video Deluxe programma kan van alles zijn. U schrijft nergens onder welke Video Deluxe versie bij u het programma vastloopt. Zijn al uw drivers up-to-date. Denk hier vooral aan uw Videokaart drivers. Hebt u uw PC al eens opschoont met een schoonmaakprogramma? Is uw Windows up-to-date en kunt aan ook aangeven wat de configuratie van uw computer is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 07.01.2023, 17:43, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-