opstart problemen

j.swaak schreef op 19.10.2016 om 11:35 uur

Het programma Video easy 5 hd start wel goed op in windows 10 maar het importeren van mijn film naar de computer werkt niet.

Ik krijg de mededeling dat het programma niet werkt en het programma wordt opnieuw opgestart, met het zelfde resultaat.

Het programma is wel geactualiseerd

Wat zijn de mogelijkheden

J.Swaak

Reacties

mi-bo schreef op 19.10.2016 om 15:05 uur

Hallo J,

zijn het misschien MOV bestanden, is ook Quicktime Player op de Pc aanwezig 

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 19.10.2016 om 15:27 uur

Beste,

Wat is het format dat u wilt importeren? Als dit een standaard format is moet dit geen enkel probleem zijn. Natuurlijk kunt u uw bestand omzetten naar MOV, maar dat is juist de kracht van een MAGIX programma dat hij overweg kan met diverse film formatten Zelf denk ik  dat het programma niet goed is geïnstalleerd. De-installeer en installeer het programma eens opnieuw.

Succes,

Rob

PS. Ik heb het antwoord van Mi-Bo niet goed gelezen. Inderdaad, als het MOV bestanden zijn moet Quicktime op uw PC geinstalleerd zijn. Persoonlijk zou ik de Lite versie erop zetten, deze is te downloaden bij: http://filehippo.com/download_quicktime_alternative/

j.swaak schreef op 26.10.2016 om 11:16 uur

Na lang zoeken blijkt dat de fire wire stuurkaarten na update naar windows 10,  niet meer correct zijn.

Na het betuderen van de site HTTPS://microsoft.com.en-us/2970191 heb ik de stuurkaart gegevens gedownlode en geinstaleerd.

De fire wire poort werkt weer correct

Toch bedankt voor de informaie

Voormalige gebruiker schreef op 26.10.2016 om 11:22 uur

Hallo J,

Fijn om te horen dat je probleem is opgelost en dat je de oplossing op Magix.info hebt gezet.

Veel montage plezier,

Rob

PS De meegezonden link naar Microsoft werkt niet.