Reacties

bobbiaan schreef op 10.09.2013 om 13:00 uur

Beste.....,

Graag meer informatie wat en hoe is het materiaal wat je op een USB stick wil zetten. Met welk programma werk je?

 

Mvg

Bobbiaan

jbader schreef op 10.09.2013 om 13:06 uur

Ik heb een show gemaakt van foto's en tekst en geluid (muziek) bijgevoegt dit is alles

Het gaat om 48 foto's overzetten duurt +/- 59 min

bobbiaan schreef op 10.09.2013 om 16:26 uur

Ja sorry, maar hier kan ik nog niet veel mee. In welk programma heb je dat gemaakt? Ja en dan lengte van de show is ca. 15 minuten en dat programma wat je gebruikt moet dat berekenen en daarmee omzetten naar een voor de tv te verwerken programma. Afhankelijk van de PC duurt dit bewerken korter of langer.

Bobbiaan

jbader schreef op 10.09.2013 om 16:42 uur

ik heb een pc met Window xp home

en het programa waar ik mee bewerkt is Magix Foto's op DVD MX

de foto's zijn genomen met een digitale camera ( Canon )

bobbiaan schreef op 10.09.2013 om 20:03 uur

Beste Jbader,

Ok, hier kan ik je duidelijker antwoorden. Ik weet nu nog niet wat voor type PC je hebt, maar afhankelijk van het gebruik aan overgangen welke in het pakket te gebruiken zijn, dan de tekst en daarboven op ook nog eens muziek zal de PC met het afmaken van het project de nodige tijd in beslag nemen.

Antwoord op je vraag is naar mijn mening : Nee het kan niet sneller.

 

Mvg

Bobbiaan

Voormalige gebruiker schreef op 10.09.2013 om 23:23 uur

Beste,

De overdracht snelheid van PC naar USB hangt af  welke USB u gebruikt. De snelheid van USB 2.0 ligt aanzienlijk lager dan USB 3.0. Ik heb een staatje van de snelheden kunnen vinden op het internet dan kan je zelf bij benadering bereken hoelang het duurt. zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus

Succes,

Rob

bobbiaan schreef op 11.09.2013 om 09:53 uur

Nog even een aanvulling want het gaat nu over het berekenen van het project en het copieren van het project naar de USB stick.

Het project exporteren als bestand heeft tijd nodig en dat is afhankelijk van de PC. Het copieren naar de USB stick heeft te maken met wat Rob aangeeft. En dat is afhankelijk van het formaat van het project in Mb's.

 

Bobbiaan

Voormalige gebruiker schreef op 11.09.2013 om 10:04 uur

Nog even een aanvulling want het gaat nu over het berekenen van het project en het copieren van het project naar de USB stick.

Het project exporteren als bestand heeft tijd nodig en dat is afhankelijk van de PC. Het copieren naar de USB stick heeft te maken met wat Rob aangeeft. En dat is afhankelijk van het formaat van het project in Mb's.

 

Bobbiaan

Hallo Bobbiaan,

1.)

Als ik zijn vraag leest, dan heb ik de indruk dat hij een film / foto bestand naar een usb-stick kopieert en deze daarna via de TV wilt bekijken. Dus het gaat dan om de snelheid van PC naar de USB-stick. Of zie ik het verkeerd?

2.)

Als hij het fotoproject vanuit Magix Foto's op DVD MX direct exporteert naar een USB kan dit langer duren. Dit is afhankelijk van de configuratie van de computer en de USB-snelheid.

Als het om punt 2 gaat, dan zal ik hem adviseren om het fotoproject eerst naar zijn harde schijf te exporteren en daarna op een USB-stick te zetten.

Gr.

Rob

bobbiaan schreef op 11.09.2013 om 10:51 uur

Beste Jbader,

Rob jou samenvatting is geloof ik waar het om gaat. Alleen zijn we tot deze conclusie gekomen na alle correspondentie die er tot nu toe is. Rob jij en ik begrijpen het rest de vraag, geldt dit ook voor Jbader.

 

Mvg

Bobbiaan

Voormalige gebruiker schreef op 11.09.2013 om 11:13 uur

Beste Jbader,

Rob jou samenvatting is geloof ik waar het om gaat. Alleen zijn we tot deze conclusie gekomen na alle correspondentie die er tot nu toe is. Rob jij en ik begrijpen het rest de vraag, geldt dit ook voor Jbader.

 

Mvg

Bobbiaan

Hallo Bobbiaan,

Wij zullen dit pas weten als Jbader hierop reageert!!

gr.

Rob