Opslaan na bewerking lukt niet

Maria-Bloemkolk schreef op 06.04.2020 om 18:07 uur

Ik werk met Magix video Easy op een pc met windows 10.

Na het (geslaagde) bewerken van een videofilmpje wil ik het opslaan op mijn computer. Het openen lukt dan op geen enkele manier, heb allerlei apps zoals VLC geprobeerd, maar video blijft zwart (gaat wel "lopen"). Ben teneinde raad, help aub.

Reacties

Bol schreef op 06.04.2020 om 18:41 uur

Beste Maria,

U hebt een filmpje gemaakt met Magix Video Easy. Het MVY-project bestand kunt u opgeen enkele mediaplayer afspelen. U moet eerst uw gemaakte project uitvoeren als een MP4 bestand.

Dit doet u zo:

  1. klik op: "Film voltooien"
  2. klik op: "Op de computer opslaan"
  3. kies bv. Full HD (1920x1080) om een MP4 bestand te maken
  4. Klik op Video opslaan
  5. geef map en naam en klik op Opslaan
  6. nu wordt er een MP4 bestand aangemaakt, die u kunt afspelen in een Mediaplayer.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.04.2020, 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Maria-Bloemkolk schreef op 06.04.2020 om 21:30 uur

Beste Rob, dank voor uw snelle reactie. Jammer genoeg is dit niet de oplossing, ik had dat zelf ook al gedaan.

Snap er echt niets van, ik geprobeerd met allerlei apps zoals VLC geprobeerd het te openen, maar beeld en geluid zijn er niet, alleen een zwart beeld dat wel "loopt". Weet u nog iets anders?

Bol schreef op 06.04.2020 om 22:01 uur

Hallo Maria,

Helaas kan ik uw probleem niet reproduceren. Ik heb een project opgeslagen als een MP4 bestand en deze speelt in alle mediaplayers af. Wat er bij u aan de hand kan zijn, daar heb ik (nog) geen antwoord op.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.04.2020, 22:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-