opslaan losse delen van video's

Bas-IJpelaar schreef op 07.05.2019 om 18:39 uur

Ik heb eigenlijk 2 vragen:

1- laatst heb ik films verzet van video naar mn computer, dit werd in mp4 gedaan. Redelijk gelukt, alleen bij het afspelen versnelt de film steeds. Hoe kan dit?

2- ik heb nu een hele film over gezet naar mn pc, heb deze film opgesplitst en wil nu de afzonderlijke scene's op mijn computer opslaan. Hoe doe ik dit?

 

Reacties

mi-bo schreef op 07.05.2019 om 18:54 uur

@Bas-IJpelaar

Beste Bas,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ervan uitgegaan dat Uw het MAGIX programma Red Uw Video's gebruikt

de volgende antwoorden :

1- Analoge beelden die gedigitaliseerd zijn, moeten als mpeg 2 worden opgeslagen, en niet mpeg4

2- RUV is een programma om dierbare analoge beelden van de Videoband te digitaliseren en is geen montage pakket.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 07.05.2019 om 20:34 uur

@Bas-IJpelaar

Beste Bas,

het is een beetje omslachtig maar dit is een mogelijkheid.

reactie op vraag 2, zet het project in RUV op de tijdlijn activeer de scene ( scene's ) die U apart wilt opslaan.

ga naar bestand opslaan als dan wordt er een MVY bestand van gemaakt. zet dit op een lege tijdlijn, dan voltooien en het het project staat apart op de Pc.

Sc6

Michael

Bas-IJpelaar schreef op 07.05.2019 om 21:08 uur

Dank je, het gesplit opnemen is gelukt, ik heb alleen nog wel geregeld dat als ik n video op mn pc heb staan en ik bekijk hem, dat het net is of dat de film in een fastforeward staat terwijl hij afspeelt. Waar zou dit aan kunnen liggen, want nu heb ik hem in mpeg 2 staan.

 

mi-bo schreef op 07.05.2019 om 21:21 uur

@Bas-IJpelaar

Beste Bas,

misschien staat dit verkeerd, is het een bandje dat als Pal is opgenomen.

Sc6

Michael

Bas-IJpelaar schreef op 08.05.2019 om 14:42 uur

voor zover ik weet stond dat op de standaard instelling. Ik zal de volgende ronde eens proberen om daar iets mee te "spelen"

 

mi-bo schreef op 08.05.2019 om 15:42 uur

@Bas-IJpelaar

Beste Bas.

Dank voor Uw Feedback.

Sc6,

Michael