Opnieuw registreren

chris-s4845 schreef op 03.08.2022 om 15:29 uur

In 2019 heb ik 3 exemplaren van Video de Luxe premium gekocht met als afzender tvberxxxxxx@gmail.com. Enkele maanden geleden heb ik een nieuwe PC gekocht en wilde weer Magix installeren. Echter kreeg ik de mededeling dat het serie nummer al in gebruik was. Via ons support account, wilde ik op het account van TV Berghem kijken of ik misschien vergeten was Magix op mijn oude PC te deaktiveren. Ik kreeg geen toegang tot het account omdat of de gebruikersnaam en/of het wachtwoord niet korrekt was. Met het email adres, dat gebruikt wordt voor het account, heb ik een nieuw wachtwoord willen aanvragen. Echter, op het email adres tvbergxxxxxx@gmail.com kreeg ik geen link binnen om het wachtwoord te wijzigen. Hoe krijg ik nu toch weer toegang tot het account van TV Berghem, zodat ik Magix op mijn nieuwe PC kan installeren. Magix is indertijd gekocht onder het bestelnr.: 20............914MXC.

Reacties

mi-bo schreef op 03.08.2022 om 16:22 uur

@chris-s4845

Welkom Chris als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U heeft in verleden een ander account geregistreerd bij MAGIX, gebruik die dan gaat het wel goed, .als Moderator gedeeltelijk email adres verwijderd.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

mi-bo schreef op 03.08.2022 om 16:26 uur

@chris-s4845

Beste Chris

een aanvulling, via infoservice@magix.net kunt u na sturen van MXC nummer support na laten gaan onder welk email adres het product is geregistreerd..

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )