Opnieuw betalen na 3 maanden.

dominique-hellin schreef op 28.12.2021 om 15:12 uur

Hallo,

Op 02/9/2021 heb ik Video de luxe premium 2022 aangekocht en geïnstalleerd, nu krijg ik telkens wanneer ik mijn programma opstart een melding dat ik een update moet downloaden. Wanneer ik naar de update ga moet ik opnieuw 69.99€ betalen. Ik denk niet dat dit de bedoeling kan zijn, dat ik 3 maanden na aankoop opnieuw moet betalen voor video de luxe premium 2022. Heb ik iets verkeerd gedaan of is het een fout van Magix ?

Ik bijlage enkele print screens.

MVG

Dominique

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2021 om 15:24 uur

@dominique-hellin

Beste Dominique.

Een vervelende oproep, is dit geen reclame pop-up.

Als U de pop-up weg klikt, kunt U dan wel zonder problemen MVDL 2022 opstarten en er mee gaan werken.

Sc6

Blijf gezond, rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 28.12.2021 om 15:29 uur

hallo @dominique-hellin,

Waarschijnlijk hebt op 02-09-2021 een ander P3-serienummer gekregen. Kijk even bij: Mijn Producten of er nog een P3-nummer staat vermeld, waarvan de service updatedatum nog niet is verlopen. Noteer deze en ga naar hulp / deactiveren. Start VDL opnieuw op en registreer en activeer VDL 2022 opnieuw met het nieuwe P3-serienummer.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.12.2021, 15:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dominique-hellin schreef op 28.12.2021 om 15:50 uur

Beste MI-bo en Bol,

Opgelost, de oplossing kwam van Bol, precies gedaan zoals beschreven en inderdaad, het was een andere P nummer. Ondertussen aangepast en update gedaan en nu is de popup venster verdwenen en zit de nieuwe versie erin.

Bedankt voor de altijd snelle reactie en vooral de goede oplossingen.

Fijn einde jaar aan u allen en een goede gezondheid.

Bedankt

Dominique

Bol schreef op 28.12.2021 om 16:29 uur

@dominique-hellin

Hallo Dominique,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u met het nieuw verkregen P3-serienummer u nu wel kan updaten naar de laatste VDL2022 versie. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Hierbij wens ik u ook een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2022 toe.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-