Reacties

Bol schreef op 10.08.2023 om 18:06 uur

@Jack-Bogaert

Hallo Jack,

....opnemen geluid van DVD lukt niet....

  • Welke versie Audio Cleaning lab gebruikt u?
  • Wat is uw Windows versie?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jack-Bogaert schreef op 11.08.2023 om 17:26 uur

Audio Cleaning Lab 4

Windows 10 Pro 22H2

Verder goede hardware.

Groet,

Jack

Bol schreef op 12.08.2023 om 00:21 uur

@Jack-Bogaert

Hallo Jack,

Bedankt👍 voor uw feedback.

Na enig speurwerk ben ik er achter gekomen, dat in Audio Cleaning lab 2 het geluid van een DVD kan worden geëxtraheerd. Maar of dit ook op dezelfde manier gaat in Audio Cleaning lab 4 dat kan ik u hiervandaan niet zeggen.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.08.2023, 00:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jack-Bogaert schreef op 25.12.2023 om 15:37 uur

Inmiddels doe ik weer eens een poging.

Opnames lukt nog steeds niet, of het nu van LP of DVD is, het probleem is hetzelfde. Na een opname op het moment dat ik wil opslaan, krijg ik de melding dat de locatie waar ik wil opslaan, schrijfbeveiligd is. Wat ik ook doe, steeds dezelfde melding.

Wat ik gedaan heb:

Programma als administrator uitvoeren.

Wisselen van oorspronkelijke map op C-schijf, naar een NAS locatie.

Op de C-schijf een andere map maken en aangeven als locatie voor opslag.

Het is inderdaad zo, dat als ik eigenschappen van een willekeurige map check, daar steevast staat aangevinkt dat de map 'alleen lezen' is. Vinkje weg halen biedt niet het gewenste resultaat. Weghalen, opslaan en weer checken, dan staat het weer aangevinkt als alleen lezen. Het lijkt dus een of andere systeemfout in mijn Windows.

Overigens kan ik met alle andere toepassingen overal lezen en schrijven.

Groet,

Jack