Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2019 om 16:14 uur

@Jan-Meijndert

Beste Jan.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dat analoge beelden goed via een Tv zijn af te spelen is normaal

Enkele vragen kunnen tot een goed antwoord leiden

Waar komen de beelden vandaan.

Zijn dit analoge beelden.

Hoe wilt U dit omzetten.

Welk MAGIX product gebruikt U hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-Meijndert schreef op 30.12.2019 om 16:24 uur

De beelden zijn opgenomen met een S-VHS camera en via videorecorder en Red uw Video`s naar de PC geschreven. Helaas zijn de opgenomen beelden dan schokkerig terwijl tidens het opnemen de beelden die tegelijkertijd ook via de TV te zien zijn wel prima in orde zijn.

mi-bo schreef op 30.12.2019 om 16:29 uur

@Jan-Meijndert

Beste Jan.

Als U S-VHS banden heeft en een VHS recorder zal de S-VHS aansluiting problemen opleveren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-Meijndert schreef op 30.12.2019 om 16:32 uur

De uitgang van de recorder is normaal video, geen S-VHS

mi-bo schreef op 30.12.2019 om 16:38 uur

@Jan-Meijndert

Beste Jan.

Dank voor Uw feedback.

Heeft u al een stukje van 5 minuten opgenomen en via voltooien dit op een usb stick gezet en gekeken wat het resultaat is.

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-Meijndert schreef op 30.12.2019 om 16:43 uur

nee, dit heb ik nog niet gedaan maar zal ik uit gaan proberen. Ik zal het resultaat vermelden als ik er klaar mee ben.

mi-bo schreef op 02.01.2020 om 11:56 uur

@Jan-Meijndert

Beste Jan.

Veel voorspoed en goed 2020

Inmiddels zijn we enkele dagen verder.

Is het nog gelukt met het digitaliseren van 5-10 minuten en wat is/was het resultaat.

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-Meijndert schreef op 02.01.2020 om 14:56 uur

Helaas nog geen tijd gehad en vandaag ook niet, maar geef het nog door.

Bol schreef op 04.01.2020 om 16:11 uur

Hallo Jan,

Dit forum is voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Het is aan een forumlid, wanneer hij/zij wilt reageren. Het komt regelmatig voor, dat een forumlid, om wat voor rede dan ook op een later tijdstip reageert. Wij stellen het altijd op prijs dat een forumlid reageert.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.01.2020, 16:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Meijndert schreef op 04.01.2020 om 20:35 uur

Tot +/- 5 minuten gaat het opnemen goed, daarna worden de kleuren slechter en de beelden schokkerig. De recorder is een SVH

Bol schreef op 04.01.2020 om 22:20 uur

Hallo Jan,

U schrijft het volgende: "Helaas zijn de opgenomen beelden dan schokkerig terwijl tijdens het opnemen de beelden die tegelijkertijd ook via de TV te zien zijn wel prima in orde zijn". Hoe zijn de opnames, als u rechtstreeks met RUV opneemt naar uw PC. Met andere woorden de beelden niet gelijktijdig bekijken via de TV. Laat het ons weten.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.01.2020, 22:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Meijndert schreef op 08.01.2020 om 17:53 uur

Helaas de resultaten zijn hetzelfde, volgens een waardeloze aanschaffing.

mi-bo schreef op 08.01.2020 om 19:57 uur

@Jan-Meijndert

Beste Jan.

Na meer dan enkele 1000de videobanden met succes te hebben gedigitaliseerd ben ik het niet eens met Uw schrijven " volgens een waardeloze aanschaffing "

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-Meijndert schreef op 08.01.2020 om 20:14 uur

Bij mij gaat het mis op laptop en PC

Bol schreef op 08.01.2020 om 22:21 uur

Hallo Jan,

Ik vind het spijtig om te lezen, dat alle aangeboden oplossingen jouw probleem niet hebben kunnen oplossen. Ik begrijp je frustratie en uitlatingen. Misschien zijn er andere forumleden, die een gelijksoortig probleem hebben gehad als u en deze op dit forum met u wilt delen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.01.2020, 22:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 13:11 uur

@Jan-Meijndert

Beste Jan,

ervan uit gegaan dat U in bezit bent van RUV9( MAGIX Red Uw Video VERYVT 9 ) de laatste versie.

mijn advies:

verwijder RUV 9 via configuratiescherm mijn programma alles wat met het programma te maken heeft.

Dan:

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Hier ook alles stuk voor stuk wat met RUV9 te maken heeft verwijderen, nu weet U zeker dat het MAGIX product niet meer op Uw Pc staat dit ook voor de laptop.

Dan via deze link het programma opnieuw installeren

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

daarna registreren en online actualiseren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jan-Meijndert schreef op 09.01.2020 om 16:00 uur

Ik heb de laatste raad opgevolgd en heb een testopname van ongeveer 6 minuten gemaakt en dit is goed verlopen. 

mi-bo schreef op 09.01.2020 om 16:19 uur

@Jan-Meijndert

Beste Jan.

Dit is een goed bericht te lezen dat het antwoord gegeven op 09.01.2020 om 13.11 uur voor U de oplossing is/was.

Veel montage plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael