opname volume

bushman schreef op 10.07.2011 om 13:33 uur

Het opname volume ( op automatisch ) varieert van 'optimaal' tot te weinig. Hoe kan ik auto deactiveren en hand matig dit volume wat opbrengen?

Het volume aangegeven door led's en wave vorm lijken onvoldoende; komen nergens in de buurt van 'rood'.

Ik gebruik Magix Audio Cleaning Lab 17 deluxe, met passend versterkertje tussen draaitafel en pc. Monitoring o/p van versterkertje: prima.

Reacties

djangoleone schreef op 13.07.2011 om 22:23 uur

Veel varriatie in wave vorm duidt niet op dat het niet overal even hard is

Bij de opname lijkt het mis te gaan, heb je niet gewoon te zacht opgenomen ?

Het volume hoeft ook niet continue tegen het rood aan te zijn, groen is beter.

scrol door de track , de hoogste/ hardste toon mag niet in het rode gebied komen

lucky_me schreef op 15.07.2011 om 07:30 uur

Hallo

je schrijft dat je onvoldoende ingangssignaal krijgt. Misschien wordt het signaal al gelimiteerd door windows. Dat kan je kontroleren. rechts onder op je bureaublad staat een icoon van een luidspreker. daarop rechtsklikken en kiezen voor opname.Er opent zich een venstertje met de verschillende ingangen van je geluidskaart. Rechts klikken in dat venstertje om te zien of er een vinkje staat naast "uitgeschakelde apparaten weergeven". Nu klik je met je rechtermuisknop op de ingang van je geluidskaart die je gebruikt voor je opname in magix. enkiest eigenschappen. kies het tabblad niveaus en ga voor 100%

succes


Luc