opname en monteren

Hennie-deRuiter schreef op 04.01.2021 om 16:36 uur

Wie heeft er ervaring met het omzetten van V8 cassettes. Ik ben hier onlangs mee gestart. Waar ik tegenaan loop is dat nadat de tape is overgenomen ik geconfronteerd word met,

- verschillende soorten bestanden

, -met vele vragen over is wel/niet opgeslagen,

-je moet eerst...

.-als ik een opname afsluit merk ik dat ik een bestand heb dat ik niet meer kan bewerken.

De handleiding heb ik doorgenomen maar die helpt mij niet echt. Wat ik wil is een bestand dat ik na het overzetten kan laden en kan bewerken. Ik wil van de tape die is overgenomen zien welke stukken ik wil behouden en welke ik wil verwijderen zodat ik met een verkorte versie verder kan. Het liefst heb ik een soort stappenplan wat je moet doen. Heeft iemand dat? Kan iemand mij helpen.

Reacties

Bol schreef op 04.01.2021 om 18:37 uur

@Hennie-deRuiter

Hallo Hennie

U hebt een van uw V8 cassette overgezet naar uw PC als een bv. een MP4 bestand en die wilt u nu wilt gaan bewerken. Met welk programma doet u dat nu? Als u dit met Magix Video Easy doet, dan kunt u Scènedetectie doen.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.01.2021, 19:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hennie-deRuiter schreef op 04.01.2021 om 21:39 uur

Ik doe het met video de luxe plus 2021..

Bol schreef op 04.01.2021 om 23:28 uur

@Hennie-deRuiter

Hallo Hennie,

Via VDL 2021 Plus moet het toch niet moeilijk zijn om uw V8 bestanden op de tijdlijn te zetten en te bewerken.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-