Reacties

Bol schreef op 06.10.2023 om 23:39 uur

@martin-t,

Hallo Martin,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u de Magix USB video omzetter draaiende hebt weten te krijgen. Bedankt👍voor je positieve reactie, alleen ben ik zeer benieuwd over welke R.U.V versie u het hebt. Succes met het digitaliseren van uw opnames of videobanden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.10.2023, 23:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

martin-t schreef op 08.10.2023 om 16:48 uur

Het ging om de Video Saver 2023. Maar de VHS beelden werden niet zichtbaar en overdraagbaar.

Uiteindelijk bleek dat ik gebruik maakte en dus aangesloten was op een USB hub.

Na een rechtstreekse aansluiting op de computeringang bleek het wel te werken.

Jammer genoeg die aanwijzing pas in een later stadium ontdekt op de Magix site.

 

Bol schreef op 08.10.2023 om 17:06 uur

@martin-t

Hallo Martin,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het klopt, dat het beter is om een Magix USB video omzetter rechtstreeks op een vrije USB poort van de computer aan te sluiten, dus het liefst zonder tussenkomst van een USB hub, tenzij deze USB hub een externe voeding heeft.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op 09-10-2023 om 13:28 uur.

Voor de nieuwste Video Save! 2023 Plug & Play USB video omzetter hoeven er geen drivers meer geïnstalleerd te worden, zoals voorheen bij de oudere Magix USB video omzetter. Om er toch zeker van te zijn dat de USB video omzetter door Windows 10 | 11 word herkend, is het aan te bevelen om de USB video omzetter rechtstreeks aan te sluiten op een vrije USB poort.

Proefondervindelijk, kunt u de nieuwste Video Save! 2023 Plug & Play USB video omzetter ook aansluiten via een USB hub met of zonder extra voeding. Dit heb ik zelf op twee uiteenlopende computers uitgetest.

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2023, 13:28, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-