Opgeslagen videobestanden blijken leeg te zijn op PC

janvanwolvelaer schreef op 16.08.2012 om 14:38 uur

Collega's 'Magix red uw vedeo's!',

 

Wanneer ik mijn video's volgens de normale procedure op de hardeschijf van mijn pc wens over te zetten, blijkt dit in eerste instantie te lukken. Echter, wanneer ik na de 'automatische scènedetectie' mijn video wil bewerken, vind ik de opgenomen video niet terug op mijn hardeschijf. 't Is te zeggen: ik vind wel de bestandsnaam terug in het 'Magix-mapje', maar dit blijkt leeg te zijn. Ondanks de overzetting, die ik zeer duidelijk kon volgen op mijn computerscherm, staat dit bestand blijkbaar toch niet op mijn pc'. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar vind de oplossing niet...Best sneu wanneer je een aankoop van zo'n duur programma doet. Kan iemand me vertellen wat ik verkeer doe of wat ik eventueel anders zou kunnen doen?

Alvast bedankt!

Jan Van Wolvelaer

Nieuwkerken (België)

Reacties

bobbiaan schreef op 17.08.2012 om 23:59 uur

Beste Jan,

Best sneu OK, maar auto rijden doe je ook niet zonder het behalen van een rijbewijs. Dat doe je na een aantal lessen, dan leg je een examen af etc.

Het bij behorende software programma zal je eerst moeten leren kennen. Met het installeren heb je aangegeven waar de bestanden worden neergezet. Dus daar zal je moeten zoeken op je PC. Om het nog moeilijker te maken, je zal ook enige computerkennis moeten hebben om tot goede resultaten te komen.

Je vindt bestanden in het Magix-mapje maar dat is leeg. Dit begrijp ik niet. Kan je dat nader uitleggen zodat ik je kan helpen.

 

Mvg

Bobbiaan

janvanwolvelaer schreef op 18.08.2012 om 00:14 uur

Beste Bobbiaan,

Alvast bedankt om me te hulp te snellen. Tijdens het bekijken van één van de vorige hulpvragen las ik dat het ontkoppelen van alle andere usb-apparaten op je pc soms soelaas biedt bij dergelijke problemen...Zo geschiedde. De bestandjes die ik nu terugvind zijn geen schijnbestanden, maar bevatten weldegelijk het videomateriaal waarop de scènedetectie al werd toegepast. Leuk zo! Ik rij dus rustig verder na dit kleine euvel... Akkoord als ik vraag om het deze keer nog op de auto te steken en de chauffeur buiten schot te laten ;) ??

Vriendelijke groeten,

Jan Van Wolvelaer

bobbiaan schreef op 18.08.2012 om 00:24 uur

Hallo Jan,

Natuurlijk en verder heel veel montage plezier met "red je videomateriaal van band". Geweldig programma om mee te werken.

 

Met vriendelijke groet,

Bobbiaan