Gisteren heb ik een video compilatie gemaakt van mij vakantie trip naar Zuid Afrika.
Aller eerst had ik het project de naam gegeven "Vakantie Zuid Afrika 2010 Video"
Nadat ik halverwege was en mijn vriendin hiermee verder ging (en ik niet zeker wis of ze het helemaal goed zou doen heb ik hem tussentijds opgeslagen als "Vakantie Zuid Afrika 2010 Video 2" In geval het toch fout zou gaan we het eerste stuk nog hadden. Omdat alles goed ging hebben we hem onder "Vakantie Zuid-Afrika 2010 Video 2" verder afgemaakt en opgeslagen. Echter toen ik de pc vanmorgen opnieuw opstarte en het project "Vakantie Zuid Afrika 2010 Video 2" opende kreeg ik het zelfde te zien als waar we met het eerste deel gebleven waren voordat hij anders opgeslagen ging worden. Dit terwijl ik 100% zeker weet dat ik hem aan het einde nog een keer opgeslagen heb als "Vakantie Zuid Afrika Video 2"
Op mijn harde schijf zijn van het tussentijds opslaan ook nog bestanden aangemaakt met de namen:
Vakantie Zuid-Afrika 2010 Video 2_BAK1.MW_ tm Vakantie Zuid Afrika 2010 Video 2_BAK8.MW_
En dit laatste bestand is ook de laatste keer dat ik het opgeslagen heb.
Kan iemand aangeven of ik alles nog terug kan krijgen of ik helemaal opnieuw moet beginnen?
Alvast heel erg bedankt