Op zoek naar Help/gratis download

dsjjroodsant schreef op 15.11.2011 om 09:39 uur

Op uw advies ben ik op zoek gegaan naar: Help/gratis download, maar kan daar helemaal niets van vinden. Ik zie geen aanwijzingen om op de goede pagina te komen. Dat is natuurlijk onwennigheid van mij om met uw site om te gaan, maar u kunt mij vast wel helpen. En misschien zijn er ook andere mensen die met dit probleem worstelen, waardoor de aanpassing van uw site misschien wel nodig kan zijn.

 

Hartelijk dank voor uw antwoord.

 

Ds. J.J. Roodsant

Reacties

RiViS schreef op 15.11.2011 om 14:16 uur

Ik denk dat ik u in mijn antwoord op uw andere vraag (gisteren) op het verkeerde been heb gezet met mijn opmerking (ik citeer): Bij een downloadversie moeten/kunnen dikwijls  nog een aantal aanvullende (grote!)bestanden gedownload en geïnstalleerd worden om het programma compleet te krijgen, dat gaat meestal  via Help/ gratis download.

Omdat ik dit programma momenteel niet op mijn PC heb staan, was ik er niet zeker van of dat in dit geval ook zo is, vandaar mijn wat vage woordkeuze. Omdat u geen aanvullende bestanden hebt kunnen vinden, denk ik nu dat die er ook niet zijn, m.a.w.: u hebt in één keer het volledige programma gedownload en geïnstalleerd.

Mijn excuses voor het ongemak.

groet,

Rijk