Op nieuwe comp. geïnst. activeringscode niet geaccepteerd.

Jan-Berendsen schreef op 21.01.2023 om 17:29 uur

Probleem: ik heb mijn MAGIX programma op een nieuwe computer geïnstalleerd of een nieuwe harde schijf (of geluidskaart, werkgeheugen etc.) ingebouwd in mijn bestaande computer. Nu wordt mijn activeringscode niet meer geaccepteerd.

De activering is gebonden aan één computer. Wijzigingen in de computerhardware, bijv. de inbouw van een grotere harde schijf, kunnen ertoe leiden dat de computer niet meer wordt herkend als die, waarvoor de activeringscode was berekend. Dit geldt zeker wanneer u MAGIX Audio Cleaning Lab 16 deluxe op een andere computer installeert. In deze gevallen kunt u een nieuwe activeringscode aanvragen. Omdat u als MAGIX-klant geregistreerd staat hoeft u de eventuele betaalde activeringen uiteraard niet nog eens te betalen.
Online: bij de aanmelding op de MAGIX-website gebruikt u uw bestaande MAGIX-toegangsgegevens.

Audio cleaning lab 16 de luxe versie 2

Windows 10 Home

Reacties

Bol schreef op 21.01.2023 om 23:24 uur

@Jan-Berendsen

Hallo Jan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Om te beginnen zal MAGIX Audio Cleaning Lab 16 Deluxe uit 2009 / 2010 waarschijnlijk op uw nieuwe computer met W10|11 niet echt foutloos draaien.

Het klopt, dat wanneer u ACL16 Deluxe met een P2 serienummer in het verleden meer dan drie keer op verschillende Pc's hebt geïnstalleerd of computer hardware wijzigingen hebt toegepast, u het aantal keren om ACL16 Deluxe activeren door Magix Duitsland te laten ophogen. Mijn advies, stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net met het verzoek om deze op te hogen. Vergeet niet het P2-serienummer te vermelden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 21.01.2023, 23:37, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Berendsen schreef op 23.01.2023 om 14:12 uur

Hartelijk dank voor deze informatie.

Hier kan ik echt wat mee.

M.vr.gr.

Jan