Ontgrendelen van MP3 encoding voor Audio Cleaning Lab 2003

McElroy schreef op 27.07.2023 om 23:13 uur

Geacht Forum,

Ik heb onlangs Audio Cleaning Lab 2003 op mijn nieuwe PC geïnstalleerd, en ik wil weer gebruikmaken van de mogelijkheid om de MP3 encoding te ontgrendelen, zodat dit ook op deze PC onbeperkt werkt.

Hiervoor geeft de software aan dat ik een ontgrendelcode nodig heb (zoals dat ook op de eerdere PC het geval was).

Mijn vraag is: langs welke weg kan ik deze ontgrendelcode aanvragen, en aan wie kan ik dit verzoek richten ?

Bij voorbaat dank.

McElroy

Reacties

SP. schreef op 28.07.2023 om 01:10 uur

@McElroy Nee, ik denk niet dat er een manier is om de code te krijgen.  De software wordt niet meer ondersteund.  Het is een wonder dat je het zelfs op een nieuwe computer hebt laten draaien.

 Verwerk alles als WAV-bestanden en converteer het met gratis software zoals XMedia Recode naar MP3 of van MP3 naar WAV.  Dat zou de slag moeten slaan.

 

 

 

No, I don't think there is a way to get the code. The software is no longer supported. It's a wonder you got it even to run on a new computer.

Process everything as WAV files and convert it with a free software like XMedia Recode to MP3 or from MP3 to WAV. That should do the trick.

 

McElroy schreef op 28.07.2023 om 18:11 uur

SP.,

Bedankt voor je antwoord, dit bevat nuttige informatie waarmee ik verder kan.