Reacties

Bol schreef op 23.06.2023 om 16:18 uur

@Willy-VanAgtmael

Hallo Willy,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat geheel los van Magix Support.

....Bij het opmaken van een film worden de ingebrachte foto's en teksten plots onscherp?.....

Met welke Video Deluxe versie werkt u? Als ik dat weet, dan zou ik een gerichtere antwoord kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

aanvulling op 23-06-2023 om 16:22uur

Misschien kan dit de oplossing zijn. Klik met de rechtermuisknop op uw foto's of tekst en kies dan Video-effecten / Reset video-effecten

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2023, 16:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willy-VanAgtmael schreef op 23.06.2023 om 16:40 uur

Ik werk met Video Deluxe 2023 plus

Willy-VanAgtmael schreef op 23.06.2023 om 16:41 uur

Het rechtsklikken en Reset Video-effecten geeft geen oplossing

Bol schreef op 23.06.2023 om 17:55 uur

@Willy-VanAgtmael

Hallo Willy,

Hebt u dit probleem zojuist gekregen of is dit al vanaf het begin dat u VDL2023 plus hebt geïnstalleerd? Als dit probleem nu pas optreed, zet dan VDL2023 plus eens terug om de standaardwaarden. Let op!! alle persoonlijke instellingen worden hiermee ook gereset. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.

Kunt een afbeelding maken en uploaden naar het forum. Klik op het om een afbeelding te uploaden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willy-VanAgtmael schreef op 23.06.2023 om 18:36 uur

dit is een screenshot van het gemaakte filmpje

Ik gebruik Magix Video Deluxe 2023 Plus Versie 22.0.3.172 (UDP3) UG-code 8473 KA1

Dit is de eerste maal in deze versie dat ik dit probleem ondervind.

Bij de vorige versies had ik dit probleem nooit ondervonden

Willy-VanAgtmael schreef op 23.06.2023 om 18:41 uur

Beste

ik heb zojuist VDL2023 terug op de standaardwaarden gezet. Het eerder gemaakte filmpje wordt nu terug weergegeven met scherpe foto's. Dus momenteel is het probleem van de baan. Hopelijk kan ik zo verder.

Alvast bedankt voor de hulp

Bol schreef op 23.06.2023 om 23:25 uur

@Willy-VanAgtmael

Hallo Willy,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u VDL2023 op de standaardwaarden heb teruggezet uw probleem is opgelost. Succes met het samenstellen van uw filmpjes

Fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-