onno.kuiper@petron.eu

AndersO-Kuiper schreef op 29.01.2022 om 21:28 uur

ik heb een nieuw email adres. Dit is anders dan het e-mail wat ik had toen Magix kocht. Ik heb het programma opnieuw gedownload maar kan het programma niet meer gebruiken: als ik het opnieuw probeer te registreren krijg ik melding dat het al geregistreerd staat; als ik het wil activeren krijg ik melding dat ik nog niet geregistreerd sta.

Reacties

mi-bo schreef op 29.01.2022 om 22:03 uur

@AndersO-Kuiper

Beste.

Stuur een mail naar

infoservice@magix.net

Met Uw serienummer van MAGIX video Easy.

Daar kunnen zij kijken onder welk email adres U hrt programma heeft geïnstalleerd

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

AndersO-Kuiper schreef op 29.01.2022 om 22:09 uur

bedankt; hoe snel reageren ze hierop?

 

mi-bo schreef op 29.01.2022 om 22:15 uur

@AndersO-Kuiper

Beste.

Dat zal na het weekend zijn MAGIX is open van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur- 17.00 uur

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 29.01.2022 om 23:06 uur

@AndersO-Kuiper,

Hallo Onno,

....ik heb een nieuw email adres. Dit is anders dan het e-mail wat ik had toen Magix kocht.....

Als u uw oude emailadres nog weet, dan kunt Magix Video Easy mee registreren. Maar u kunt ook zelf het oude emailadres wijzigen in uw nieuwe emailadres.

Dit doet u zo:

  • ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)
  • gebruik hiervoor u oude account volgens mij is dat (@Onno-Kuiper) en wachtwoord
  • ga naar: Mijn Account
  • klik op: Gegevens wijzigen
  • wijzig hier u emailadres
  • klik op Wijzigingen opslaan
  • log uit
  • Bij een volgende keer moet u met dit emailadres en wachtwoord inloggen.

U zal waarschijnlijk in problemen komen, omdat u uw nieuwe emailadres voor u nieuwe account hebt gebruikt. U kunt dit oplossen door u nieuwe account dan geheel te verwijderen.

Wat u ook zou kunnen doen is:

  • start Magix Video Easy 6.0 op
  • activeer met P3-serienummer en registreer met uw oude emailadres.
  • ga naar: hulp / online actualiseren.... naar de laatste versie 6.0.2.134 

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 29.01.2022, 23:12, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AndersO-Kuiper schreef op 30.01.2022 om 12:40 uur

bedankt. Ineens hoeft de registratie niet meer en lijkt het erop dat programma werkt. Echter het programma geeft nu een melding dat dat geluid niet gebruikt kan worden (pc = Windows 10; Office 2018). Inmiddels behoorlijk genoeg van alle issues, heb ik het geïnstalleerd op andere nieuwe laptop (windows11) Op deze computer start Video Easy helemaal niet op; het blijft hangen in 'programma wordt gecontroleerd'. Waarschijnlijk omdat mijn Video Easy versie te laag is voor windows11? Nog ideeën of suggesties? Ander programma kopen (movavi) of Video editor van Microsoft? Bedankt

mi-bo schreef op 30.01.2022 om 12:49 uur

@AndersO-Kuiper

Beste.

Er is van MAGIX Video Easy, wel een vernieuwde programma uitgekomen, helaas alleen in het Engels en te verkrijgen via abonnement

https://www.magix.com/nl/video/video-easy/

En anders overwegen om een iets meer uitgebreide programma wat onder Windows 11 werkt MAGIX Video Deluxe

https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/

of geheel in het Engels

https://www.vegascreativesoftware.com/nl/vegas-edit/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijzing aangebracht i.v.m woord aanpassing

Bol schreef op 30.01.2022 om 14:03 uur

@AndersO-Kuiper

Hallo Onno,

Fijn om te lezen, dat bij u Video Easy 6.0 (64bits) weer werkt. Van de week heb ik nog iemand geholpen, die in Video Easy 6.0 geen audio had. Nadat hij deze via Hulp / online actualiseren... had gedaan en geüpdatet had naar versie 6.0.2.134, was zijn probleem hiermee opgelost. Ga naar: Hulp / Over Magix Video Easy....

Persoonlijk, zou ik nog even wachten met het upgraden naar Video Easy 7.0, want daar zit een zeer vervelende bug in. Namelijk je kan wel een MP4 bestand exporteren, alleen deze kunt u niet afspelen. Waarom, dat is mij nog niet bekend. Ik heb dit reeds gemeld bij Magix Support. Zij hebben hier al enkele meldingen van gekregen. Als het goed is, krijg ik de loop van volgende week een reactie van mijn contactpersoon bij Magix Duitsland.

Met vriendelijke groet, Rob (moderator)

Aanvulling op: 30-01-2022 om 14.12uur

Als u nog met Magix Video Easy 5.0 (32bits) werkt, dan wordt deze door Windows 11 niet meer ondersteunt.

Laatst gewijzigd door Bol op 30.01.2022, 16:54, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.01.2022 om 17:54 uur

@AndersO-Kuiper

Hallo Onno en andere forumleden,

....Er is van MAGIX Video Easy, wel een vernieuwde programma uitgekomen, helaas alleen in het Engels en te verkrijgen via abonnement......

Helaas, staat er op de Magix site vermeld, dat Magix Video Easy versie 7.0.1.145 een Engelstalige programma versie.

Dit is niet correct. Als u Magix Video Easy versie 7.0.1.145 downloadt en installeert, dan is deze wel in het Nederlands.

Als deze niet in het Nederlands staat, dan is dat te realiseren door te gaan naar: Bestand / Instellingen / Taal / Nederlands.

Voor zover het bij bekend is, zijn Magix Video Deluxe programma en zo ook Magix Video Easy versie 7.0.1.145 nog niet uitbundig getest onder Windows 11.

Persoonlijk, wacht ik nog even op het groenlicht vanuit Magix Duitsland, voordat ik Windows 10 gaat upgraden naar Windows 11. Windows 10 wordt nog tot oktober 2025 ondersteunt.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en toevoegingen

Laatst gewijzigd door Bol op 30.01.2022, 19:08, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-